Showbiz
0

Bonova RED kampanja u centru skandala

Sarajevo-x.com
Jučer su objavljeni podaci koji pokazuju kako je Bonova kampanja RED za prikupljanje novca za oboljele od AIDS-a potpuni promašaj, što je Bono ljutito porekao.

Naime, magazin Advertising Age objavio je da je prikupljeno tek 18 posto sredstava koji su utrošeni na promociju kampanje. Naime, Ad Age tvrdi kako je RED kampanja tokom jedne godine prikupila tek 18 miliona dolara za Globalni fond za borbu protiv AIDS-a u Africi, dok su sponzori poput Gapa, Applea i Motorole u marketing uložili ukupno 100 miliona dolara.

Izvor iz RED-a je ove tvrdnje odlučno odbacio i izjavio je kako je RED lansirao svoje produkte tek sredinom oktobra i prikupio 25 miliona dolara te da Bonova RED kampanja nije ništa potrošila na marketing.

"Svaka kompanija sa kojom Bono radi je potrošila po nekoliko miliona. Npr. Gap je uložio 7,8 miliona dolara. 100 miliona dolara je samo fantomska cifra koju je Advertising Age izmislio. Pogriješili su za nekoliko desetina miliona dolara.”, dodao je izvor.