magazin
7

Severina uništila automobil u reklami za Zavarovalnicu Triglav

Klix.ba
Zavarovalnica Triglav je za kampanju o prevarama u osiguranju angažovala najpopularniju pjevačicu na Balkanu Severinu. S njom su snimili duhovit video koji podiže svijest o prevarama u osiguranju kao o krivičnom djelu koje čini veliku štetu osiguravajućim kompanijama, a sa povišenjem premija i svim poštenim osiguranicima.

U novom videu Zavarovalnica Triglav želi slikovito prikazati da mašta prevaranata nema granica. O tome je riječ i u priči momka iz videa, koji svoj auto doveze u osiguravajuću kuću i svojom bujnom maštom pokušava procjenitelja štete uvjeriti da je štetu na njegovim kolima prouzrokovala Severina. Ovim videom Zavarovalnica Triglav želi osvijestiti što više ljudi o štetnosti prevara u osiguranju i o tome da su one krivično djelo. Na kraju upravo prevare u osiguranju podižu premije za sve osiguranike.

Britansko udruženje osiguravača ocjenjuje da osiguravajuća društva uspiju otkriti prevare u visini od 4 posto bruto iznosa šteta, dok neotkrivenih prevara ostaje 6 posto od neto ostvarenih premija osiguranja. Ako te postotke prenesemo na Grupu Triglav, procijenjeni iznos prevara mogao bi iznositi 77 miliona eura. Prošle jeseni Zavarovalnica Triglav provela je istraživanje o percepciji i shvatanju posljedica prevara u osiguranju. Istraživanje je pokazalo da se prevare u osiguranju uglavnom ne prepoznaju kao etički problematične. Upravo zbog toga, u želji da podignu svijest o oblasti prevara, jer one povisuju premiju za sve osiguranike, odlučili su se za komunikacijsku kampanju, koncentrisanu na podizanje svijesti o rizicima i posljedicama prevara. U okviru kampanje žele na prijatan i humoristički način naglasiti da su sprečavanje i otkrivanje prevara zadatak svih nas, jer nas njihove negativne posljedice sve pogađaju.

Snimanje videa, koji je namijenjen samo širenju elektronskim putem, odvijalo se na različitim lokacijama – među njima i u Centru za procjenu šteta Zavarovalnice Triglav u Ljubljani. Severina je ponovo dokazala da je zvijezda velikog formata. Svojom ljepotom i strašću očarala je čitavu ekipu, jer se brzo uživjela u ulogu neukroćene žene i uvjerljivo je odigrala. Nakon snimanja izjavila je: "Scenarij videa mi se čini sladak i duhovit. I sama mislim da prevare u životu nisu prihvatljive, jer na kraju tako prevarimo sami sebe".

"Naša iskustva govore da dosta prevaranata namjerno ošteti svoju imovinu, jer žele oštetiti osiguravača i doći do lake zarade. Ponekad su te priče stvarno fantastične i znaju zabaviti naše procjenitelje šteta. Videom želimo potaknuti osiguranike u čitavoj regiji da nam pomognu pri otkrivanju prevara u osiguranju tako da ih prijave na našoj internet stranici www.triglav.eu", komentirala je video Urša Manček, pomoćnica predsjednika Uprave Zavarovalnice Triglav.