Posjetitelji portala radije čitaju vijesti o slavnima nego o politici i privredi
Međutim, rezultati novog istraživanja su pokazali da publika internet portala najviše voli saznati koji su najnoviji proizvodi njihovih omiljenih slavnih osoba ili pročitati tekstove o posljednjim modnim trendovima, mnogo više nego što vole čitati o politici ili privredi.
Istraživanje koje je provedeno na Univerzitetu u Bristolu, a u kojem je analiziran sadržaj smješten u top priče i najpopularnije tekstove na portalima kao što su BBC i New York Times. U istraživanje je bilo uključeno 14 različitih portala tokom 18 mjeseci i pratili su se tekstovi koji su objavljeni na naslovnim stranama i oni koji su dospjeli u najčitanije.
Na osnovu rezultata je vidljivo da tekstovi o javnim poslovima, politici i privredi generalno nisu toliko čitani, koliko su oni o nesrećama, bolestima, kriminalu, modi i vremenskoj prognozi.
Međutim, prema pisanju popsci.com, u istraživanju nisu uzeti u obzir neki drugi faktori koji će privući čitatelja da klikne na neku vijest. Nije uzeta u obzir fotografija koja prati tekst i njen značaj u privlačenju ili neprivlačenju čitatelja da klikne na tekst, kao ni demografski sastav čitatelja različitih tekstova.