Ovaj potez je najavio Playboyev novi kreativni direktor Cooper Hefner koji je rekao da je odluka o uklanjanju golotinje bila u potpunosti pogrešna.
On je dalje obrazložio svoju odluku rekavši da izdanje vraća svoj identitet i ono što su oni zapravo.
Magazin Playboy je prošle godine ukinuo golotinju sa svojih stranica, što je naišlo na kritike. I Hefner je napravio pogrešan potez s čelnicima kompanije kada se javno nije složio s odlukom njegovog unapređenja u direktora.
"Nisam se složio s odlukom, a problem je bio način na koji su djevojke i golotinja predstavljeni", rekao je Hefner u jednom intervjuu.
Njegova izjava o tome da se kompanija vraća svojim korjenima u izdanju za mart/april, također sadrži te stavove. Osim golotinje, ovo izdanje Playboya će vratiti i neke stare franšize ("The Playboy Philosophy", "Party Jokes" i tako dalje), i izostaviti frazu "Zabava za muškarce" s naslovne strane.
"Magazin će uvijek biti brend fokusiran na interese muškaraca, ali kao što i uloge polova evoluiraju u društvu, tako ćemo i mi", kazao je Hefner.