Doček Nove godine
50

Sarajevska priča: Pogledajte šta građani Sarajeva misle o svirci ispred Vječne vatre

N. O.
Screenshot/YouTube
Screenshot/YouTube
Kao i prethodnih godina, Sarajevo će i ove godine, ako je sudeći prema podacima Bookinga i Turističke Zajednice Kantona Sarajevo biti jedan od novogodišnjih centara regije.

Ono što je sigurno da će većina Sarajlija ali i gostiju, koji tradicionalno najviše dolaze iz Hrvatske, Srbije, Slovenije, Crne Gore ali i drugih zemalja Evrope, novu godinu u glavnom gradu dočekati na otvorenom.

Ovogodišnji program, koji je Gradska uprava predstavila na nedavno održanoj press konferenciji, uistinu će biti jedinstven program u cijeloj regiji, a u sklopu kojeg će nastupiti čak četiri popularna benda. U pauzama između svirki, publiku te gledaoce ispred malih ekrane itekako će zabavljati i dobro nasmijati Zenit Đozić sa svojim gostima.

Iako se uvijek u javnosti pojavljuje niz kritika u vezi organizacije Nove godine, ne samo u Sarajevu, već i u drugim gradovima Bosne i Hercegovine i cijele Evrope, pa i svijeta jedno je sigurno – ovakvi projekti donose višestruke povrate u budžet, a elaborat izrađen na osnovu studije za Grad Sarajevo pokazuje višemilionske iznose koji ostaju u Kantonu Sarajevo.

Druga činjenica je i to da Sarajevo posljednjih godina, na koncertima javnog dočeka ugošćuje desetine hiljada ljudi, a tako će sigurno biti i ove godine, posebno uzimajući u obzir muzički program u trajanju od skoro pet sati u centralnoj sarajevskoj ulici, koja je prethodnih godina, osim javnih dočeka nove godina, bila mjesto nekih od najboljih muzičkih događaja u regionu.

Kampanja za "Sarajevsku priču" je počela još sredinom mjeseca decembra, kada je na društevenim mrežama širom regije plasirano "teaser" skrivena kampanja pitajući prije svega građane Sarajeva u koji poznati Grad u Sarajevu bi oni za doček nove godine? Kampanja se bazirala na imenima poznatih sarajevskih objekata koji nose imena gradova iz cijelog svijeta, da bi na kraju završila odgovorom "ja ću na svirku ispred Vječne vatre".

Kampanja je u 15 dana dosegla preko pola miliona ljudi u Bosni i Hercegovini u preko pola dva miliona korisnika društvenih mreža u regiji. Od 6. decembra, krenula je i druga etapa promocije "Sarajevske priče" u kojoj su glavni akteri upravo građani Sarajeva, koji su možda i dali odgovor na vječito pitanje "ko to ide u Titovu da se mrzne".

Ako je suditi po komentarima na društvenim mrežama, na koje se najveća pažanja i usmjerila ove godine kada je promocija u pitanju, te odgovorima iz anketa, sarajevska Titova ulica će zasigurno i ove godina biti ispunjena domaćim i stranim gostima koji će pratiti program koji je Gradska uprava zajedno sa generalnim sponzorom NLB Bankom Sarajevo predstavila na nedavno održanoj press konferenciji, a u sklopu kojeg će nastupiti čak četiri popularna benda. U pauzama između svirki, publiku te gledaoce ispred malih ekrane itekako će zabavljati i dobro nasmijati Zenit Đozić sa svojim gostima.

Inače, ovo je prvi put ikada u organizaciji javnog dočeka Nove godine u Sarajevu, da se organizaciji pristupilo na ovaj način. Kreiranjem koncepta dočeka, uz podršku generalnog sponzora NLB Banke Sarajevo koja je doprinijela da sama ideja koncepta bude kvalitetnija, rezultiralo je lansiranjem novog brenda, kao i web stranice koja će biti dostupna od 19. decembra, te kompletnog copyrighta kampanje na društvenim mrežama i u medijima.

Posebno je interesantno da su agencije uključene u ovaj proces se ponudile raditi kampanju i prije nego je sve ozvaničeno, kreirajući teaser kampanju koja na kraju i nije morala biti kampanja za "Sarajevsku priču", ali sa savršeno uklopila u sve što je Grad Sarajevo osmislio.

Kreativna rješenja potpisuje sarajevska agencija "Ideologija". Copyright kampanje te realizaciju kampanje su prepuštene agenciji "BeSocial" uz saradnju i konsultacije sa Pixel4k produkcijom.