Kultni hit "Take On Me" postao je drugi muzički spot iz osamdesetih koji je ostvario više od milijardu pregleda na YouTubeu.
Pjesmu je objavio norveški pop trio A-ha 1985. godine, a na YouTube je postavljena u januaru 2010. godine. Ove godine spot je imao oko 480.000 pregleda dnevno, rekli su iz YouTubea za CNN.
Bend je objavio dobre vijesti na svom Twitter računu, s novom majicom kojom će biti obilježen ovaj događaj.
Take On Me has hit ONE BILLION views on YouTube! We couldn’t have done this without you, our fans. In celebration of this milestone moment, we’ve made something special...— a-ha (@aha_com) February 18, 2020
Ovaj spot je 1986. godine dobio je šest nagrada MTV Music Awards i bio je nominiran za omiljeni pop/rock spot na American Music Awardsu.
Jedini drugi spot iz osamdesetih koji je dostigao milijardu pregleda je spot benda Guns N 'Roses "Sweet Child O' Mine", koji se na YouTubeu prikazuje od Božića 2009. godine.
Možda vas zanima
Govorila o problemima
Jedna od najuspješnijih porno zvijezda nije bila zadovoljna zaradom: "To nije uredu"
Talentovana bh. muzičarka
Esma Numanović predstavila album prvijenac: "Blista" je prava muzička poslastica
Vezani članci
Razlika je očigledna
Instagram zarađuje više novca od oglašavanja nego YouTube
Četiri nove funkcije
YouTube Shorts omogućava "rezanje" i remiksovanje spotova
Još jedna korisna opcija