Muzika
0

Muzika u skladu s identitetom firme

FENA
Foto: Reuters
Foto: Reuters
Američki lanac trgovina za kafoljupce Starbucks namjerava pokrenuti vlastitu diskografsku kuću, te izvještava kako ugovore namjerava potpisivati s već etabliranim zvijezdama, ali i još nepoznatim izvođačima, prenose britanski mediji.

Lanac coffee-shopova, s 13.000 trgovina diljem svijeta, već je objavio neke albume, pod brandom Hear Music. Uprava Starbucksa vjeruje da je muzika u skladu s identitetom firme.

Za sada se još ne spominju konkretna muzička imena, a pokretanje novog branda očekuje se u predstojećih nekoliko tjedana.

Najveći dosadašnji uspjeh Hear Musica bio je album dueta Raya Charlesa "Genius Loves Company" koji je osvojio nagradu Grammy. Starbucks je do sada otvorio četiri 'hibridna' Hear Music kafića u kojima posjetitelji mogu kupiti muzičke albume te ih "spržiti" na CD-e.

Predsjednik Concord Music Group Glen Barros koji će sklopiti sporazum o partnerstvu s Hear Musicom, izjavio je kako vjeruje da bi muzičare mogla privući zamisao o zajamčenoj publici u Starbucksu. "Ovo je za neke vrlo dobra perspektiva. Naime, u Starbucksovim kafićima možete sedmično imati publiku koju će činiti 44 miliona posjetitelja".