"Čak 1,5 miliona djece svake godine umire od bolesti koje se mogu spriječiti cijepljenjem. Teško bolesno dijete je noćna mora svakog roditelja, a UNICEF-ov je cilj da sto posto djece bude cijepljeno protiv bolesti koje se mogu spriječiti. Moramo stići i do djece koja žive na rubu svojih društava, u malim i izoliranim mjestima. Ne smijemo prihvatiti neuspjeh u toj zadaći, znajući koliko malo košta svako cjepivo", poručio je Lenny Kravitz.
Uzevši pauzu od snimanja svog novog albuma, snimio je spotove o životnoj važnosti cijepljenja za svako dijete. Na važnost cijepljenja djece Kravitz će apelirati i na društvenim mrežama.
Iako je cijepljenje jedna od najuspješnijih i najučinkovitijih javnozdravstvenih akcija cjepivo protiv ospica stoji manje od jednog dolara, gotovo 20 posto djece na svijetu još uvijek nije cijepljeno. Najugroženija su djeca koja žive u izoliranim i siromašnim zajednicama.
Akcije masovnog cijepljenja pomažu takvim zajednicama da prime i drugu neophodnu pomoć, kao što su mreže za krevete koje štite od uboda insekata i vitamini za djecu. Kao najveći dobavljač cjepiva na svijetu, UNICEF pomaže cijepljenje više od trećine svjetske populacije djece.