|

Društvena kampanja #ShareLove: EXIT prikuplja i nagrađuje akcije ljubavi iz cijelog regiona

Društvena kampanja #ShareLove: EXIT prikuplja i nagrađuje akcije ljubavi iz cijelog regiona
17
Klix.ba
25.2.2019. u 12:17
9
komentara
17

dijeljenja
Društvena kampanja #ShareLove: EXIT prikuplja i nagrađuje akcije ljubavi iz cijelog regiona
Danas je pokrenuta velika regionalna društvena kampanja #ShareLove čiji nosioci dolaze iz Zadra, Novog Sada i Sarajeva, a očekuje se da će joj se ubrzo pridružiti i druge organizacije i pojedinici iz svih krajeva Balkana.
Vijest da je Jure Zubčić iz Zadra svojim hrabrim aktom ispravio grafit mržnje u natpis koji poziva na ljubav, ove je godine pokrenula cijeli region i brojni ljudi su javno pozdravili ovakav potez na svojim društvenim mrežama, ali i putem medija. Motivisani ovim i sličnim poduhvatima istaknutih ličnosti, a sa željom da se ovakvi plemeniti potezi prošire i vide širom regiona, EXIT fondacija iz Novog Sada je u saradnji sa Munja Inkubatorom Društvenih Inovacija iz Sarajeva, najposjećenijom info platformom za osnaživanje mladih i Festivalom 84, pokrenula regionalnu kampanju #ShareLove.

Akcija je danas lansirana na društvenim mrežama svih događaja iz EXIT-ove festivalske porodice u Bosni i Hercegovini, Crnoj Gori, Hrvatskoj i Srbiji gdje su ljudi pozvani da na svojim društvenim mrežama podijele pozitivne poruke ili primjere kao što je ovaj nedavni iz Zadra. Najbolje i najautentičnije objave na Instagramu i Facebooku koje pozivaju na toleranciju, ljubav i poštovanje među ljudima u regionu, a sadrže i obavezne hashtagove #sharelove i #tihabalkanskavecina bit će nagrađeni ulaznicama za EXIT, Sea Dance i Sea Star festivale. Akcija traje do 1. juna, a prikupljene poruke bit će upućene direktno sa bina na EXIT-u i drugim festivalima širom regiona.



Jure Zubčić iz Zadra, čiji je kreativni potez pravi primjer širenja ljubavi, smatra da moramo biti okrenuti budućnosti, a ne prošlosti, iz koje moramo izvući pouke.

"Nacionaliste ne određuje pripadnost narodu kako to oni vole naglasiti, njih određuje samo nesposobnost stvaranje boljeg društva. Društvo koje živi od samodopadnosti, a ne prihvaTajući različitosti osuđeno je na propast. Jasnim i glasnim stavom, ali i djelovanjem na svaki njihov govor mržnje može se učiniti mnogo. Krenimo od tog koraka, pa će svaki sljedeći korak biti sve lakši", rekao je Zubčić.

Ova inicijativa dio je platforme "Tiha balkanska većina" koju je EXIT formirao u aprilu 2016. godine kao odgovor na rastuće tenzije među državama u regionu. Nastala prvo kao neformalna grupa umjetnika i istaknutih javnih ličnosti koji su uputili otvoren poziv javnosti da se suprotstavi ekstremnoj nacionalističkoj retorici, ona je danas jedan širi front i regionalni pokret za saradnju među ljudima koji su većina uprkos fabrikovanim sukobima koji kreiraju pojedine nacionalističke struje. U organizaciji "Tihe balkanske većine" održane su brojne tribine i kampanje, a koje su za cilj imale da pošalju glasnu poruku da su ljudi koji razumiju značaj jačanja dobrosusjedskih odnosa i uzajamnog poštovanja među narodima i pojedincima na Balkanu daleko brojniji i da više ne žele da budu tihi!

EXIT je jedini veliki svjetski festival koji je nastao iz društvenog aktivizma i kao takav nastoji da kroz sve svoje aktivnosti ukaže na važnost zajedništva, jedinstva i kreiranja boljeg društva, koje se suprotstavlja govoru mržnje i fabrikovanju međunacionalnih sukoba. Akciju #ShareLove je podržala Ambasada SAD u Bosni i Hercegovini.
Prijavi grešku


Komentari (9)
Da biste mogli pisati komentare molimo da se prijavite ili registrujete...