Muzika
0

Deset najplaćenijih muzičara iz svijeta hip-hopa

Sarajevo-x.com
Muzička zvijezda Jay-Z je svojim talentom za muziku i poslovanje zaradio prvo mjesto na listi "Hip-Hop Cash Kings“ koju je napravila redakcija magazina Forbes. On je samo jedan od desetorice muzičara čiji se godišnji prihodi broje milionima.

Forbes je jučer objavio listu najplaćenijih hip-hopera na kojoj Jay-Z, koji se pravim imenom zove Shawn Carter nalazi na prvom mjestu sa zarađenih 34 miliona dolara u 2006. godini u kojoj je objavio svoj album "Kingdom Come“.

[SLIKA]2[/SLIKA]Međutim, veći dio te milionske zarade čine prihodi iz njegove njujorške kompanije "Def Jam Recording“ kao i iz marketinških ugovora nekoliko brendova kojima je Jay-Z zaštitno lice. U martu ove godine Jay-Z je prodao svoju modnu liniju "Rocawear“ za 204 miliona dolara – suma koja će ga i 2007. sigurno plasirati visoko na listi najplaćenijih hip-hopera.

Na drugom mjestu Forbesove liste nalazi se 50 Cent, odnosno Curtis Jackson. On je svojim poslovnim i muzičkim sposobnostima u protekloj godini zaradio zavidnih 32 miliona dolara. 50 Cent je jednako dobro prodavao svoje pjesme kao i videoigre, knjige i druge proizvode.

Treće mjesto ove prestižne liste zauzima višestruko talentovani Diddy – Sean Combs. On se može pohvaliti vlastitom modnom markom. Povremeno radi kao producent na MTV-ju.

[SLIKA]3[/SLIKA]Muzički producent i muzičar prepoznatljivog zvuka Timberland – Timothy Mosley nalazi se na četvrtom mjestu jer je prošle godine zaradio "samo“ 21 milion dolara.

Peto mjesto redakcija magazina Forbes dodijelila je Andreu Youngu, poznatijem kao Dr. Dre. On je u protekloj godini kao direktor kompanije "Aftermath Entertainment“ zaradio 20 miliona dolara.

Na šestom mjestu nalazi se Eminem sa zarađenih 18 miliona dolara, Snoop Dogg zauzima sedmo mjesto sa godišnjom plaćom od 17 miliona dolara. Osmo mjesto zauzima dobitnik Grammyja – talentovani Kanye West sa zaradom od, također 17 miliona dolara, a prate ga Pharrell Williams na devetoj i Scott Stroch na desetoj poziciji sa po 17 miliona dolara godišnje zarade.

[SLIKA]1[/SLIKA]Jedna od urednica u magazinu Forbes, Lea Goldman naglasila je da su zvijezde hip-hopa "majstori brendiranja i promocije" te da od svog imena naprave pravi, dugovječni i unosan proizvod od kojeg jako dobro žive čak i onda kada prave dugogodišnje kreativne pauze.

"Shvatili su da nije bitno samo prodavati albume; oni znaju da je najbitnije prodati vlastiti način života. Tako da svoj novac ulažu u produkcijske kuće, modne linije, restorane, barove…", objasnila je Goldman u razgovoru za Reuters.