Kako sam priznaje, njegovi su ciljevi mnogo veći, želi poslovni uspjeh u svemu, od obuće sa svojim potpisom do odjeće i seksualnih pomagala, a zanima ga ćak i mobilna telefonija.
"Ne vidim granice. Osjećam da mogu zaraditi milijarde dolara", ponosno je nedavno izjavio reper čija kompanija G-Unit niže jedan poslovni uspjeh za drugim. Na ruku mu ide što velike svjetske korporacije žele pridobiti srca mlade populacije, koja se budi i liježe sa hip-hop muzikom, i spremne su surađivati sa najvećim zvijezdama poput njega, unatoč prigovorima da rep veliča nasilje.
50 Cent već ima jednu svoju video igru, "Bulletproof", u planu je i druga, a velika sportska marka Reebok u suradnji sa glazbenikom pronašla je pravu zlatnu žilu. Doduše, Reebokova televizijska reklama u kojoj se on pojavljuje morala je biti povučena sa programa u Velikoj Britaniji, zbog prigovara o nasilju, ali rizik se isplati jer njegova popularnost povećava prodaju u značajnom opsegu.
50 Cent ističe da je njegova karijera "mašina za proizvodnju novca" tek počela, u planu su novi albumi, novi filmovi, kao i nove kolekcije odjeće s njegovim potpisom. "Moj se život dramatično izmijenio u posljednje tri godine. Sada mi je vrlo teško povjerovati da postoji neko područje u kojem ne bih ostvario ogroman uspjeh", kaže reper.