Izložba je ušla u historiju bh. savremene umjetnosti kao jedan od najzanimljivijih događaja u zvaničnom programu Venecijanskog bijenala 2009, što je jedno od najvećih priiznanja koje muzej i umjetnik uopće mogu da dobiju na međunarodnom planu.
Izložba je postavljena na poziv gradonačelnika Alije Behmena i Gradske uprave Sarajeva koja ovom prilikom promovira završetak radova na rekonstrukciji krova Vijećnice i najavljuje nastavak radova na fasadi znamenitog sarajevskog spomenika.
"Večeras su se u atriju Vijećnice, pod naslovom 'Budućnost Posthistorije' susreli historija, umjetnost i budućnost“, istakao je na otvaranju izložbe gradonačelnik Sarajeva Alija Behmen.
Historija je Vijećnica. Ona je svjedok i svjedočanstvo ratova koji su obilježili početak i kraj 20. vijeka, a nama je historija dodjelila ulogu da tom lijepom zdanju vratimo prvobitni oblik i da u njega ugradimo sadržaje na ponos i dostojanstvo čovjeka.
Umjetnost je ova izložba, dodao je Behmen. Ona je slika stvaralaštva Brace Dimitrijevića, umjetnika rođenog u Sarajevu koji već četiri decenije ustrajno u svijetu predstavlja svoje umjetničke koncepte za koje je dobio najveća umjetnička priznanja.
Budućnost je Ars Aevi. To je, kako je naglasio Behmen, optimistični vizionarski razvojni projekt. Rođen u prvim godinama opsade Sarajeva, Ars Aevi je danas postao 'znak' po kojem se prepoznaju naša pozitivna razvojna opredjeljenja.
"Neka nas jedra sa barki Brace Dimitrijevića, cipele građana Sarajeva i mudrost mlade generacije našeg grada i države povedu u ljepšu budućnost“, istakao je Behmen.
Nakon što je izložbu u Veneciji vidjelo više od 40.000 posjetilaca, ona je 'doplovila' u Sarajevo da se u dane jubilarnog 50. Festivala MESS predstavi i građanima BiH.
Generalni direktor Projekta Ars Aevi Enver Hadžiomerspahić naglasio je da je u proteklih 15 godina ostvaren jedinstven i veoma uspješan kontunuitet prijateljskih odnosa sa gradom Venecijom i kontinuitet saradnje Vencijanskog bijenala u procesu internacionalne promocije Projekta Ars Aevi.
Dimitrijević je lično učestvovao u posljednjim tehničkim prilagođavanjima djela za postavku. Izrazio je zahvalnost svima koji su u kratkom roku doprinijeli da se realizira ovaj susret umjetnosti i historije u sarajevskoj Vijećnici.