USAID je finansirao izradu tog promotivnog spota u produkciji Refresh Productions iz Sarajeva, kao dio podrške turizmu u BiH.
I dok “Enjoy Life I” spot i TV reklame prikazuju uglavnom ljetnje motive, ovaj drugi, novi spot prikazuje zimu i motive bh. urbanog i kulturnog naslijeđa BiH.
Videospotovi “Enjoy Life” bit će prikazivani prije prikazivanja svakog filma na ovogodišnjem Sarajevskom filmskom festivalu (SFF).
Tokom prošle godine USAID je obezbijedio sredstva za izradu novog bh. turističkog loga, seriju promotivnih videomaterijala i produkciju modernog štanda za predstavljanje BiH na svjetskim sajmovima turizma.
Među videomaterijalima čiju je produkciju USAID finansirao su i turistički promotivni spot te serija TV reklama pod nazivom “Enjoy Life in Bosnia-Herzegovina I”, koji je osvojio nekoliko međunarodnih nagrada.
USAID podržava ekonomski razvoj BiH unapređenjem poslovnog uspjeha sektora turizma i prerade drveta u BiH putem Projekta razvoja klastera (CCA).
Do danas je američka vlada putem USAID-a obezbijedila više od milijardu dolara pomoći namijenje ekonomskom, demokratskom i društvenom napretku BiH.