Izložbom koja obuhvaća njegove slike velikih formata, pastele, crteže, kazališne plakate, fotografije i interijere u duhu jugendstila nastoji se dočarati stvaralački raspon ovog izuzetnog umjetnika koji je slavu stekao kao reklamni grafičar i dekorater.
Počevši od svojih ranih ilustracija, preko nacrta za Pavillion de l’Hommage te uređenja Paviljona Bosne i Hercegovine prilikom slavne Svjetske izložbe u Parizu 1900. godine, pa sve do velikog ciklusa pod imenom Slavenski ep, ovaj je češki umjetnik, koji je zanat izučio u svjetskim metropolama poput Beča, Münchena i Pariza, nastojao prenijeti jednu univerzalnu poruku - njegova je vizija bila naime pomirenje svih nacija i religija.
Osim izložaka vezanih uz život i stvaralaštvo Alfonsa Muche, posebno mjesto izložbe zauzima upravo Paviljon Bosne i Hercegovine, koji na više od 250 četvornih metara prikazuje povijest dviju osmanlijskih provincija koje su nakon Berlinskog kongresa 1878. godine dodijeljene na upravljanje Austro-Ugarskoj monarhiji.
Compress piše kako će u svrhu postizanja što veće autentičnosti u Belvederu prema originalnim nacrtima biti rekonstruirana središnja dvorana samog paviljona u kojoj je ovaj veličanstveni friz prvobitno bio izložen.
Izložba koja se može pogledati u prostorijama bečkog Donjeg Belvedera ostaje otvorena sve do 1. juna.