Alen Zulić, direktor Kulturnog centra u Bihaću i rukovoditelj druge po značaju kulturne manifestacije u Bihaću "Ulice Bišća" pozdravio je ne mali broj sugrađana koji su se okupili u prostorima galreije i caffea.
U sinhronom prestavljanju direktor Gradske galerije Bihać Adnan Dupanović je otovrio dio izložbe autorovih radova nastalih kako on kaže u "turobnim" vremenima SFRJ. Prisutnima je pročitao tekst kojim se Estelle Čolaković Claret, švicarska umjetnica, Erolova supruga i model, obratila prisutnima tokom otvorenja iste izlozbe u MC Pavarotti u Mostaru početkom oktobra ove godine.
Pozvao je, kao i ona, prisutne da načine taj napor i krenu iz prošlosti ka onome što je sadašnjost, a ona je za autora ne samo naše geografsko, kulturološko nego i ekonomsko-političko približavanje grupi naroda koje danas simbolizira Evropska unija.
Želja autora da izlaže u dijelu Bosne i Hercegovine odakle potiču njegovi preci, predstavljeni na naslovnici knjige i plakata, sa majčine strane bila je veća od svih problema koji muče ovaj najzapadniji kanton Federacije BiH. Prošlogodišnje otkazivanje i nemanje budžeta za istu nisu dezanimirali autora i bihaćke kulturne radnike da ovaj organizacijski i estetski drugačiji projekt napokon realiziraju. Na samom kraju manifestacije "Ulice Bišća" ljubitelji umjetnosti i fotografije znali su to nagraditi aplauzom.
Sam autor, vidno uzbuđen i sretan što je po treći put njegov projekt predstavljen naglasio je važnost ne samo estetskog nego općeg pogleda i položaja žene ne samo u našem društvu. Izrazivši žal zbog površnog gledanja na akt i eros kao estetskih elemenata svoga projekta i poruke "Dvojnost" te doživljajnosti samo onoga vanjskog i formalnog: "Žena, golotinja, tijelo, erotika...!" podcrtao je da i sam poštuje tradicionalne vrijednosti ali da se užasava konzervativizma, zatvorenosti i odbijanja drugog i drugačijeg.
Zbog svega toga se zahvalio organizatoru na svojevrsnoj "hrabrosti" da sa ovom temom zatvori likovna predstavljanja manifestacije "Ulicom Bišća".