Emotivna dodjela
225

MESS: Jasni Diklić i Fondaciji Heinrich Boell uručeni Zlatni lovorovi vijenci

A. P.
Foto: I. Š./Klix.ba
(Foto: I. Š./Klix.ba)
U okviru 59. Internacionalnog teatarskog festivala MESS večeras je u Bijelom salonu Narodnog pozorišta Sarajevo svečano upriličena dodjela Zlatnih lovorovih vijenaca.

Ovogodišnjoj laureatkinji Jasni Diklić, bosanskohercegovačkoj glumici, uručeno je priznanje Zlatni lovorov vijenac za doprinos umjetnosti teatra, dok je Fondaciji Heinrich Boell dodijeljen Zlatni lovorov vijenac za razvoj scenske umjetnosti.

"Biti glumac je i teško i uzbuđujuće. Na sceni doživljavamo pobjede, poraze, vodimo moralne bitke. Hvala vam svima, hvala mojim kolegama, hvala mojim Juventovcima na podršci, hvala mojim prijateljima i kolegama", rekla je Diklić, vidljivo ganuta ceremonijom i riječima svojih kolega, ali prije svega prijatelja, iskazujući veliku zahvalnost festivalu, te svim umjetnicima i saradnicima na podršci i lijepim mislima.

Direktor festivala MESS Nihad Kreševljaković pohvalio je Fondaciju Heinrich Boell ne samo za višegodišnju podršku programima kao što su Modul Memorije i Festival MESS već za istinsko razumijevanje misije festivala.

"Prije svega Fondacija Heinrich Boell i Festival MESS dijele zajedničke vrijednosti. Karakterizira ih to da svima pružaju jednake šanse. Fondacija se zalaže za uzajamno uvažavanje između žena i muškaraca različitih doba, svjetonazora, etničkog porijekla i bilo koje druge orijentacije. Interkulturalna kompetencija i odnos sa raznolikošću dio su njihove poslovne kulture", istakao je Kreševljaković, uručujući priznanje Zlatnog lovorovog lista za razvoj scenske umjetnosti direktorici Fondacije Marion Kraske.

Primajući priznanje, Marion Kraske replicirala je na ideju dijeljenja zajedničke misije i rada na temama kulture sjećanja i temama koje su često marginalizirane u društvu.

"Uvjereni smo da preko umjetnosti možemo aktivirati nešto što je dobro za čovječanstvo. Umjetnost i pozorište su bitni stubovi slobode koja je važan faktor modernog, liberalnog i demokratskog društva. Za slobodu se moramo izboriti, a bolje mjesto od pozorišta ne postoji za to“, zaključila je Kraske, zahvaljujući se Direkciji festivala MESS na nagradi i inspirirajućem radu.

Reditelj i umjetnički rukovoditelj Festivala MESS Dino Mustafić osvrnuo se na dugogodišnju saradnju s Jasnom Diklić, hvaleći njen talent i njenu potporu umjetničkoj zajednici.

"Skoro da nema predstave koju radim u Sarajevu da je ne radim sa Jasnom. Uvijek je bila nekonvencionalna, a nevjerovatna je energija koju je posvetila radu sa djecom", izjavio je Mustafić, naglasivši da je u zadnjoj predstavi zasnovanoj na jednom romanu izmislio jedan lik samo kako bi za nju našao mjesto.

"Kada razmišljam o svojim ulogama i kada razmislim koje su mi najdraže, sve su vezane za igranje zajedno sa Jasnom. Draga Jasna, jako te poštujem i volim i želim ti da nas još jako dugo uveseljavaš", rekao je glumac Aleksandar Seksan, zahvaljujući svojoj kolegici na iznimnoj potpori, ohrabrenju i savjetima.

Ističući bogatstvo iskustva i otvorenost duha svoje mentorice, kolegice i prijateljice Jasne Diklić, dramaturginja Asja Krsmanović čestitala je njene uspjehe, te naglasila iščekivanje budućih projekata i saradnji.

"I dok s ovom nagradom slavimo sve ono što je uradila u proteklih pedeset godina, ja želim da slavim sve što će tek uraditi: nove pozorišne i filmske uloge, nove Juvente, pa čak i one kolumne koje neumorno piše, a naročito želim slaviti zbog svih mladih ljudi koji će baš zbog Jasne sutra postati vrhunski umjetnici", izjavila je Krsmanović.