The One
5

Knjiga o Međureligijskom vijeću osvojila tri lava u Cannesu

Klix.ba
Regionalna agencija New Moment osvojila je danas čak tri lava s projektom The ONE - Jedna knjiga za mir, na najvećem svjetskom festivalu kreativnosti Cannes Lions. New Moment je tri osvojio lava u kategorijama Print, PR i Promo & activation.

Projekt "Jedna knjiga za mir" nastao je u saradnji agencija New Moment i Y&R Dubai, a osmišljen za Međureligijsko vijeće u Bosni i Hercegovini, sa ciljem da se sruše vjerske predrasude i podigne svijest o važnosti međusobnog razumijevanja i međureligijskog dijaloga.

"Jedna knjiga za mir" okuplja učenja iz svetih knjiga Biblije i Kurana, pokazujući uporednim predstavljanjem stihova koliko su vjerska učenja tih knjiga, zapravo, slična. Svrha ove knjige je da, pokazivanjem sličnosti koje postoje između dvije religije, oživi dijalog između religija, podstakne razgovor između običnih ljudi i doprinese uspostavljanju mira.

Dobijenim priznanjima New Moment Agencija opravdala je titulu najnagrađivanije agencije na Balkanu.

"Ova nagrada predstavlja veliki uspeh za našu agenciju, jer pokazuje da imamo kontinuitet u kreativnom stvaralaštvu i snažnu regionalnu saradnju. Projekat smo radili za klijenta iz Sarajeva, na projektu su radile agencije New Moment iz Bosne i Srbije, ideja je nastala na našem regionalnom sastanku u Ohridu, dodajući tom internacionalni kontekst kroz saradnju sa Y&R Dubai. Takođe, postavlja našu regiju i kreativne ljude iz New Moment agencije na globalnu kreativnu scenu na kojoj su pokazali šta znači neponovljivi Balkanski duh i kreativnost", izjavio je Žarko Sakan, direktor agencije New Moment New Ideas Company.

"Ovaj projekat je uspeo zato što je iz jednog plemenitog motiva nastala snažna ideja u koju smo svi vjerovali, uz veliku podršku našeg klijenta, Međureligijskog vijeća u BIH. To je prepoznala i Al Jazeera Balkans posvetivši cijelu jednu emisiju za predstavljanje projekta The One, na čemu smo im beskrajno zahvalni. Ovi lavovi pripadaju svakom članu tima koji je doprinio da se ideja realizuje!", istakla je Jasmina Nikolić, Client service direktor i vođa projekta.

Knjiga je predstavljena na tribini Universal Peace Federation u Beču, zahvaljujući Mirnesu Kovaču, novinaru i komparativnom teologu koji je radio na projektu sa New Momentom.

"Ponosan sam što je poruka ONE poslana iz Sarajeva i to u danima kada obilježavamo 20 godina Međureligijskog vijeća u BiH koje je ovom projektu pružilo punu podršku. Pored zahvale mojim kolegama teolozima koji su radili na projektu dr. Pavlu Miočiću i mr. Muhamedu Fazloviću, ovdje posebnu zahvalu dugujemo članovima Izvršnog odbora iz MRV Ifet-ef. Mustafiću, don Tomi Mlakiću, ocu Vanji Jovanoviću i Borisu Kožemjakinu. Veliku zahvalnost dugujemoTariku Đođiću i AlJazeeri Balkans koji su nas medijski podržali, a dakako poštovanje i zahvalnost svim ostalim medijima koji su ovaj projekat prepoznali i o njemu izvijestili.

Lično mi je bilo zadovoljstvo raditi sa ljudima iz New Moment agencije koji su u nastajanju i produkciji ovog zahtjevnog projekta pokazali vrhunske nivoe profesionalnosti, prijateljskog duha i srdačnosti. Ovdje se posebno od srca želim zahvaliti Jasmini Nikolić s čijom energijom, pozitivnošću i izvanrednom profesionalnošću smo premostili mnoge prepreke.

"Hvala svima dobrim ljudima koji su u knjizi One prepoznali zajedničko svjetlo svima nama. Za budućnost!", izjavio je Mirnes Kovač.

Godine 2012. agencija New Moment Skoplje osvojila je titanijskog Lava za projekat "Zajednička molitva", 2013. agencija je imala dva rada u najužem izboru, dok je 2015. New Moment trijumfovao sa čak dva osvojena Lava – bronzanog Lava dobio je New Moment Beograd za projekat "Dugme za pomoć", a srebrnog Lava dobio je New Moment Skoplje za projekat "Crveni telefon".

Ove godine, na tradicionalnom kanskom festivalu kreativnosti u oblasti marketinga, u konkurenciji je bilo više od 40.000 radova iz više od 100 zemalja svijeta.