Prvi dio debate će analizirati politiku ulaganja biznis sektora u Bosni i Hercegovini u kulturne projekte ili organizacije. Kakva je kultura koju danas u BiH podržava biznis sektor; na koji način se donose odluke o sponzorstvima i donacijama za kulturu unutar kompanija; šta je prepreka za bolju saradnju i povezivanje biznis sektora i kulture i koje su perspektive za uklanjanje tih prepreka? Šta domaći biznismeni mogu naučiti iz primjera partnerstva privatnog sektora i kulture iz inostranstva? Zašto u BiH nema kulturnih mecena?
U drugom dijelu debate biće analizirani ekonomski potencijali kulture obuhvaćeni pojmom „kreativnih industrija“. Koliko je ovaj koncept britanskog neoliberalnog optimizma osmdesetih primjenjiv u turbulentnim balkanskim prilikama? Može li napuštena industrijska postrojenja zamijeniti optimizam novih industrija kulture? Šta su preduvjeti ubrzanog razvoja tih industrija u BiH?
Na debati učestvuju: Fuad Strik, biznis konsultant i dugogodišnji direktor Coca- Cole BiH, Muhamed Mešić, voditelj projekta Creative Industries Unit, British Council, London, profesor Nenad Brkić (Ekonomski fakultet Sarajevo), Bojan Hadžihalilović, kreativni direktor marketinške agencije “Fabrika” Sarajevo i drugi.
Moderatorica debate je Aida Kalender. Video podršku obezbjeđuje SCCA/ pro.ba.
Debata se odvija u sklopu projekta „KulturtregersXXL“ koji je podržan od strane European Cultural Foundation (ECF) i Pro Helvetie, švajcarskog programa za kulturu u BiH.
Zbog limitiranosti prostora, neophodno je na vrijeme najaviti dolazak na debatu na email: [email protected]