Rad je premijerno prikazan 2007.godine u sklopu projekta "Modul memorije“ u Karabitu (Umjetnička galerija BiH), iste godine u sklopu 12. Biennale de l’Image en Mouvement (BiM), u Centre pour l’Image contemporaine Saint-Gervais (SGG) u Ženevi, te u Galerie Studio 34 u Marseilleu.
Rad je rezultat vjerovatno najveće moralne i sociološke dileme: ko je ostao i ko je otišao tokom opsade grada? Ima zadatak da sugerira različitost osobne percepcije doživljenog/preživljenog perioda opsade Sarajeva, neovisno od toga da li je to bilo u Sarajevu ili u Geteborgu, Montrealu ili u Parizu.
Sa druge strane, on također sugerira i različitost sarajevske interne percepcije opsade, proživljene kako na Dobrinji, Velešićima, tako i u drugim dijelovima grada. No, iako bi rad trebao imati i svrhu svojevrsne pomirbe između ovih fiktivnih grupacija među kojima postoji konstantni sukob u dnevnoj komunikaciji, rađa se potreba da se ipak napravi distinkcija između istih, na osnovu proživljenog.
Posjetitelju se ostavlja osobna sloboda da, pogledavši se u ogledalo, preispita tu svoju percepciju doživljenog/preživljenog perioda opsade Sarajeva i suprotstavi je realnosti u kojoj se danas nalazi.