Kultura
0

Grand prix u Cannesu za FCB

Sarajevo-x.com
Ured FCB-a iz Johanesburga nagrađen je najprestižnijom nagradom Grand Prix, u PRESS kategoriji, na 53. međunarodnom festivalu oglašivača u Cannesu u junu 2006.

Kanskoga Lava dobili su izvršni kreativni direktor Brett Morris te kreativci iz njegova tima Lance Vining i Charles Foly.

Novinski oglas za Lego kocke pod nazivom "Periscope" korišten je u sklopu kampanje krajem 2005. godine. FCB Johanesburg je nedavno počeo raditi s Legom, ali i prije Grand Prix-a nagrađen je mnogim nagradama. Također za Lego, spot "Fantasy" osvojio je brončanog Lava za radijsku reklamu.

Jonathan Harries, globalni kreativni direktor novoosnovane DRAFT FCB grupe, za Grand Prix kaže: «Iznimno mi je drago što smo dobili ovu nagradu. To je prva takva nagrada za FCB u Južnoj Africi, a nadam se da ćemo tako nastaviti i u DRAFT FCB-u.»

Bret Morris, Izvršni kreativni direktor FCB-a Johanesburg je dodao: "Ono što volim kod ovoga oglasa je to što dobro prikazuje ljudsku maštu. Bili smo pred izazovom napraviti nešto kompleksno, ali ovaj oglas je pokazao sasvim suprotno. "Periscope" pokazuje da ako samo dvije kockice mogu stvoriti čitav svijet, zamislite što može učiniti čitav set kockica. Jednostavno, zar ne!"

FCB i u BIH

Interpublic Group objavila je 01. juna 2006. namjeru ujedinjenja svoje agencije Draft sa FCB-om. Plan je da se njihovim spajanjem stvori globalno integrirana marketinška organizacija s jedinstvenim menadžmentom i P&L-om. Draft FCB grupa nova je zasebna jedinica koja promovira komunikacijski model dizajniran da zadovolji potrebe klijenata u današnjem dinamičnom okruženju, a kojeg diktiraju potrošači. Foote Cone Belding Worldwide je jedna od najpoznatijih agencija u SAD-u i cijelom svijetu, s preko 190 ureda, koji su na raspolaganju klijentima u 110 zemalja pa tako i u Bosni i Hercegovini gdje posluje pod imenom 2AM FCB.