Narodno pozorište
114

Adriatic osiguranje građanima Sarajeva poklonilo operu "Hasanaginica"

Klix.ba
Foto: K. S./Klix.ba
(Foto: K. S./Klix.ba)
Opera "Hasanaginica", koja je premijerno izvedena u Sarajevu 2000. godine, sinoć je na sceni Narodnog pozorišta Sarajevo doživjela svoje 60. jubilarno izvođenje koje je omogućilo Adratic osiguranje.

Sala Narodnog pozorišta Sarajevo bila je popunjena do posljednjeg mjesta, a tražila se i karta više. Svi koji su na ovaj način proslavili uspjeh Adriatic osiguranja kući su otišli s osmijehom i s posebno osmišljenim poklonima Adriatic osiguranja.

Predsjednica Uprave Adriatic osiguranja Marina Miočić-Hamidović rekla nam je kako je njena velika želja bila uspjeh Adriatic osiguranja, koje slavi šest mjeseci poslovanja pod novim imenom, podijeliti s građanima grada Sarajeva, te kako nema ljepšeg poklona od predstave u Narodnom pozorištu.

Publika Narodnog pozorišta Sarajevo uživala je u besplatnoj izvedbi opere "Hasanaginica" s novom postavkom glumaca. Adema Pljevljak-Krehić i Leonard Šarić utjelovili su uloge Hasanaginice i Hasanage. Ulogu Imotskog kadije svojim predivnim tenorom donio je Amir Saračević, dok je uloga bega Pintorovića povjerena Denisu Isakoviću. U ulozi Hasanagine majke pojavila se Dajana Šegvić, a sultaniju je dočarala Aida Čorbadžić. Starog svata izveo je Dragan Pavlović, a uloga sazlije pripala je Ivanu Šariću.

U predstavi su učestvovali Hor Opere NPS i Balet NPS uz pratnju Sarajevske filharmonije kojom diriguje Dario Vučić.

Adriatic osiguranje je najveća osiguravajuća kuća u BiH koja je, ističe Miočić-Hamidović, lider na tržištu osiguranja.

"Niz je izazova koje smo uspješno prevladali u proteklom periodu, a koji su bili posljedica akvizicije novog društva kroz koje smo, mogu slobodno reći, bezbolno prošli uz, naravno, rebranding i promjenu imena koje predstavlja osvježenje na tržištu osiguranja. Sve ovo je zahtijevalo dodatni trud i angažman, kako ljudskih tako i finansijskih resursa, međutim isplatilo se, na što ukazuju iznimni poslovni rezultati društva", rekla je.

Dodala je da u narednom periodu namjeravaju zadržati lidersku poziciju i ostvariti planove koji su veoma ambiciozni.

"Rebranding i daljnji razvoj Adriatic osiguranja nastavak su naše poslovne filozofije i strategije o širenju i jačanju pozicije našeg društva na tržištu BiH. Adriatic sada ima gotovo 420 stručnih i motiviranih djelatnika koji znaju odgovoriti na sve tržišne izazove, ali i postaviti nove trendove u osiguranju. Koristim zato i ovu priliku da se zahvalim svim našim uposlenicima koji su dokazali da se u timskom ozračju postižu vrhunski rezultati", zaključila je Miočić-Hamidović.