magazin
2

Iz kompanije Huawei poručuju - odložite svoj mobilni telefon

Predpraznično vrijeme uoči Nove godine uvijek obiluje reklamama koje su napravljene posebno za ovaj period godine. Kompanije, velike, srednje i male, koje i malo drže do svog renomea, pažljivo planiraju način promocije i oglašavanja u ovom periodu.

Trend je naročito izražen u zemljama takozvanog „zapadnog dijela“ svijeta gdje vlada skoro pa eurofija pravljenja reklama na teme inspirisane Božićnim i Novogodišnjim praznicima. Potrošaći su slikovito „bomabrdirani“ oglasima sa Djeda mrazevima u prepoznativljima kostimima, pahuljicama, borovima, sankama, lampionima, jelenima, sobovima i drugim prepoznatljivim simbolima koje automatski povezujemo sa zimom i Novom godinom. Popusti i rasprodaje na sve strane. Gradovi uređuju svoje ulice i trgove. Izlozi prodavnica također se preuređuju. Veliki šoping centri imaju novo ruho izvana i iznutra. Ukratko možemo reći da vlada gotovo praznična euforija gdje god da se okrenemo.

Teško je naći reklamu koja se razlikuje od ovako postavljenih standarda. Ipak možmo pronaći neke izuzetke koji pokušavaju na dugačiji način pristupiti ovom fenomenu. Dobar primjer je kompanija Huawei, renomirani kineski proizvođač pametnih telefona. Ako ste već vidjeli reklamu, znate o čemu je riječ, a ako niste obavezno pregledajte video.

Početni sadržaj ove reklame upravo upućuje na opisani standardni kliše vezan za Novu godinu. Usamljeni dječak tužnog izraza lica dolazi u sobu sa ukrašenim borom, a ostali članovi porodice, sestra, majka i otac su negdje drugo, zauzeti svojim poslom koji ne može čekati i nemaju vremena biti sa usamljenim dječakom. Na kraju su svi zajedno, sretni pred novogodišnjim drvom.

Ono što ovo reklamau razlikuje od ostalih sličnih je način na koji se porodica okuplja zajedno. Potrebno je da ostavite, odnosno ne koristite proizvod na koji se se reklama odnosi. Zašto? Pa da bi sebe „poklonili drugima“. Da bi to uradili morate biti sa njima i posvetiti svoje vrijeme zajedničom druženju. Tu nema mjesta ničemu drugom i nisu potrebne nikakve dodatne stvari da bi donijele sreću i blagostanje u svaku porodicu. Konept se može činiti kao antireklama, jer zar nije svrha podsticati odabir i korištenje proizvoda na koji se reklama odnosi.

Tu se krije upravo ono što ovu reklamu i Huawei izdvaja od ostalih. Promicanje stvarnih društvenih vrijednosti je bitinije od bilo kojeg proizvoda. Biti u okruženju svojih bižnjih, barem jednom u godinu dana, ne može se zamijeniti ili nadomjestiti bilo čim drugim. Vi i vaša porodica ste jedinstveni i potrudite se da jedni drugima uljepšte ove praznike. Pametni telefon je svakako tu i prije i biće i poslije. Od njega ne možete pobjeći, a Huawei je u prvoj polovini godine lansirao svoj novi model P9 pametni telefon sa 2 kamere. Riječ je o takozvanom „flagship“ modelu koji je u klasi najboljih pametnih telefona koji se mogu naći na tržištu. Detaljne specifikacije P9 modela možete naći klikom na slijedeći link: http://consumer.huawei.com/minisite/ba/p9blue/index.html

Želimo vam sretne praznike, te "poklonite sebe" svojim bližnjim.