Film/TV
432

Tvorac hita "Mama voli bebu": YouTube mi je omogućio lagodan život, vjernu publiku imam i u BiH

Piše: M. N.
Kada je 2013. godine na YouTubeu objavio dječiju pjesmu "Mama voli bebu" Nikola Tomić poznatiji pod imenom Nykka Deetronica nije ni slutio da će postati popularan na cijelom Balkanu i imati više od 83 miliona pregleda samo na ovom videu.

Uslijedile su potom adaptacije na bosanski, kineski, italijanski i španski jezik, a kreirao je i nove hitove te počeo praviti crtane filmove. Brend "Mama voli bebu" zaludio je djecu Balkana. U razgovoru za Klix.ba Tomić je rekao da mu je ova pjesma ujedno i najdraža od svih njegovih projekata.

"Stizanjem našeg sina prvijenca, dobio sam beskrajnu inspiraciju za kreiranje videa, tako da mi je, svakako najljepši i najdraži trenutno najpopularniji video 'Mama voli Bebu' jer je vezan za prvu godinu odgajanja bebe Maksima. Što se statistike tiče, situacija stoji ovako: za jedan mjesec kanal mi pregleda oko 17 miliona posjetilaca. Od toga je 42 posto iz Srbije, 19 posto iz BiH, 10 posto iz Hrvatske, 5 posto iz Njemačke, 5 posto Makedonije i tako redom... To znači da mjesečno imam preko sedam miliona pregleda samo iz BiH", rekao nam je Tomić.

Hit nastao slučajno

Hit "Mama voli bebu" nastao je slučajno kada je njegova supruga Jelena otpjevala tekst ove pjesme sinu Maksimu. Tomić je snimio telefonom i početkom 2013. godine napravio animaciju, a pjesmu je otpjevala Jelena Kovačević. Njegov početak krenuo je još 1990. godine kada je bio impresioniran muzičkim programima na tadašnjem Amiga računaru. Napravio je mnogo pjesama, ali odabrao ih je 10 i izdao kasetni tehno album 1993. godine koji je bio prvi takve vrste u Srbiji. Prodavao se na teritoriji bivše Jugoslavije.

"Od tada je prošlo više od 23 godine i u međuvremenu sam naučio dosta stvari u vezi sa kompjuterom i radio sam potpuno sam sve. Od grafike i programiranja jednostavnih sajtova do animacije, muzike, zvuka. Tek 2011. godine trud se isplatio", kazao je.

Sve veći broj publike

Kada je premašio desetine miliona pregleda pozitivno se iznenadio. Radi već pet godina i iz godine u godinu mu posjećenost raste za 30 posto što mu je donijelo i zaradu.

"Uvijek sam se pitao dokle će da se kanal širiti, da li je moguće da ima toliko djece koja vise na kompjuterima, tabletima, telefonima i gledaju YouTube? Od prije dvije godine YouTube mi je omogućio lagodan život, a samim tim, broj pregleda koji prestiže 600.000 dnevno pokazuje zainteresovanost velikih kompanija koje sam od skoro počeo da reklamiram na svom kanalu što je jedinstven primjer u historiji da pojedinac reklamira velike kompanije. Interesantno je pomenuti da me kompanije odnedavno direktno kontaktiraju, a ne preko agencija kako je ranije bio slučaj", otkrio je.

Igračke, pribor i crtani "Mama voli bebu"

Najveća inspiracija mu je porodica na čelu sa sinom Maksimom.

"Svaki dan se desi da Maksim nešto zanimljivo kaže, pita... Pošto se 'izvaljamo' od smijeha, onako od srca, ukoliko nisam pri kompjuteru, snimim ideju i onda kada dođem u firmu, kreiram geg, skeč ili pjesmicu baziranu na realnom događaju", rekao je.

To radi vrlo uspješno. Na broju YouTube pregleda mogu mu pozavidjeti mnoge slavne osobe. Očekuje se da će njegova publika dodatno porasti jer je počeo raditi na animiranoj seriji "Mama voli Bebu – Maximove avanture" koja će sadržavati 18 epizoda.

"Trenutno smo na dvije trećine posla i ubrzo će se crtaći početi emitovati na nacionalnim televizijama. Svi crtaći na kraju biti podijeljeni svim zainteresovanim pa će se raditi prevodi, a ono što znam jeste da se trenutno radi sinhronizacija i adaptacija crtaća na bosanskom jeziku. Cilj je prevesti što više videa na engleski, španski, ruski i njemački jezik jer su to ogromna tržišta", rekao je Tomić.

Kada su u pitanju planovi za budućnost, radit će na distribuciji "Mama voli Bebu" lutaka preko srbijanske firme koja radi za Disney, a nakon prikazivanja crtanih filmova krenut će u osvajanje tržišta i sa lutkama i školskim priborom.