Tri mjeseca ranije
14

Prva božićna reklama se pojavila već sada i odmah naljutila gledatelje: Potpuna ludost

I. B.
Božićne reklame stigle su ove godine ranije nego smo očekivali (Foto: YouTube)
Božićne reklame stigle su ove godine ranije nego smo očekivali (Foto: YouTube)
Bez obzira slavili ga ili ne, božićnim danima i cijeloj euforiji koja ih prati, raduju se ljudi diljem svijeta, a naročito oni najmlađi. Međutim, to nije slučaj i sa reklamama koje su se ove godine pojavile ranije nego inače.

Do Božića i novogodišnje atmosfere ostalo je nešto manje od tri mjeseca. Jesen je tek nastupila, a brojni se još uvijek ne mogu pomiriti da nas uskoro čekaju znatno hladniji dani.

No, to nije spriječilo neke da već "otvore" prazničnu sezonu, što definitivno nije naišlo na blagonaklonost publike.

Prva božićna reklama osvanula je još 7. oktobra na stranici britanske kompanije Very.co.uk, a prikazuje majku koja ranije slavi praznik, dok se u pozadini čuje: "Božić nije samo jedan dan, već više dana".

Koliko god to bilo tačno, ljudi se nisu mogli poistovjetiti sa prazničnom atmosferom već u oktobru. Svoje nezadovoljstvo nisu skrivali ni u komentarima, gdje su pisali kako im je "uništen doživljaj" te da je ovakvo što "potpuna ludost".

"Bez obzira na to koliko volim Božić, smiješno je već vidjeti božićnu reklamu", napisao je jedan gledatelj, dok je drugi dodao: "Obožavam vidjeti ovakve reklame, a pogotovo onu prvu Coca Colinu... no, ne mogu vjerovati da se to ove godine desilo tokom nepune dvije sedmice oktobra"; pisali su.

"To je ono što nije u redu s Božićem... počinje 12 sedmica prije stvarnog dana... zaista smiješno", još jedan je komentar gledatelja.

Inače, ovo nije prvi put da britanska kompanija objavljuje preuranjene božićne reklame. To se dogodilo i prošle godine, kada su to učinili 1. novembra.

Direktorica marketinga tada se opravdala da je reklama stigla ranije jer su ovakvi dani tokom pandemije bili "ukradeni" ljudima.

"Nakon što je prošle godine mnogima Božić ukraden zatvaranjem u zadnji tren, htjeli smo rano ući u duh i bez srama prigrliti sezonu čim lišće počne padati", objasnila je Carly O'Brien, direktorica marketinga u kompaniji. Ove godine, firma se još uvijek nije oglašavala po tom pitanju.