1.1k

Prikazan film Avde Huseinovića o bosanskim Srbima, herojima koji su branili RBiH

Piše: E. Lj.
(Foto: D. S./Klix.ba)
U Memorijalnom centru Kovači u Sarajevu premijerno je prikazan film "Junak umire jednom", dokumentarno ostvarenje kojim Avdo Huseinović donosi priču o bosanskim Srbima, herojima odbrane RBiH.

Gromoglasnim apaluzom su prisutni pozdravili autora filma Avdu Huseinovića koji se zahvalio svima koji su učestvovali u kreiranju ovog filma.

"Okupili smo se da obilježimo jedan praznik sjećanja. Svjedoci smo svi da uveliko traje agresija na istinu, možda još brutalnija nego što je trajala agresija na našu domovinu. Dok mi ovdje sjedimo više od sto različitih medijskih kuća radi na jednom te istom zadatku - negiranju genocida i falsifikovanju najdokumentovanijih činjenica iz perioda 1992.-1995. Jedan moj prijatelj me uvijek pita zašto ovi filmovi ne mogu biti prikazani na javnom servisu ili zašto ne dobiju veće nagrade. Ja nisam opterećen tim, moji filmovi su dostupni svima, a ja svakodnevno s ljudima vodim razgovore o svojim filmovima. Nedavno sam na portalu Klix.ba naišao na jedan članak koji mi je promakao, a koji govori o učenicima Druge gimnazije u Sarajevu koji su inspirisani mojim filmovima odlučili napraviti dokumentarni film o opsadi Sarajeva", rekao je Huseinović.

Suad Zijadić, direktor Fonda memorijala Kantona Sarajevo, rekao je kako mu je čast i zadovoljstvo biti dio ovog značajnog projekta koji je realizovan zahvaljujući Avdi Huseinoviću.

"Kada je Avdo došao s idejom o poromociji ovog filma ja sam na prvu prihvatio, jer ovaj prostor je namjenjen ovakvim događajima i projektima", rekao je Zijadić.

Prisutnima se obratio i ministar za boračka pitanja FBiH Salko Bukvarević koji se zahvalio Avdi Huseinoviću i njegovoj ekipi jer čuvaju istinu o odbrani BiH i pretvara je u filmska djela.

"Ogroman je atak na istinu o odbrani BiH. Naši najbolji sinovi se ovih dana bore da dokažu da smo se borili na ovom komadu dunjaluka i ovaj film je još jedan dokaz da je Armija RBiH bila obrambena armija koja je branila prije svega sve građane BiH i državu BiH. Ovo je još jedan dokaz da je naša trajna zadaća da brinemo o tome šta se dogodilo u periodu od 1992. do 1995. jer nažalost i danas imamo mnogo onih koji žele promijeniti karakter odbrane RBiH. 9. januar je sjećanje na sve nevino stradale građane BiH i monstrume koji su na današnji dan pripremili agresiju na BiH. Svi koji slave 9. januar krše Ustav BiH i Dejtonski sporazum", rekao je Bukvarević.

Generalni pokrovitelj filma "Junak umire jednom" je Gradska uprava Grada Sarajeva. Film govori o sudbinama i odlukama Čede Domuza, Mihajla Petrovića, Radenka Abazovića, Gorana Stošića, Sretena Lojanice, Aleksandra Ace Stankovića, Nenada Milojevića, Vlajke Bandića i Dragana Ćurka.