0

Početak prikazivanja filma "Obiteljska stvar"

Sarajevo-x.com | Art Company
Od 16. marta na redovni repertoar najhladnijeg sarajevskog kina "Apolo" Art Company donosi sjajnu romantičnu komediju "The Family Stone" (Obiteljska stvar).

U pitanju je izuzetno zanimljivo ostvarenje mladog američkog autora Tomasa Bezuče, koji je do sada potpisao malo poznatu romantičnu dramu "Veliki raj". Interesatna priča okupila je zaista prvorazrednu glumačku ekipu koju predvodi jedna od najvećih zvijezda američke industrije zabave Sara Džesika Parker, glavna junakinja nedavno završene planetarno popularne TV serije „Seks i grad“. Pored Parkerove veliku glumačku ekipu sjajne komedije sačinjavaju Dermot Malroni, junak hit romantične komedije „Vjenčanje mog najboljeg prijatelja“, zvjezda kultne TV serije „Moj takozvani život“ i SF spektakla „Terminator 3“ Kler Dejns, veteranka i osvajačica Oskara Dajan Kiton te mlada ljepotica Rejčel MekAdams, koja se proslavila ulogama u hitovima „Bilježnica“ i „Lovci na djeveruše“.

Parkerova u filmu igra Meredit Morton, represivnu i utegnutu djevojku sa besprekornim manirima koja odlazi sa svojim momkom Everetom Stounom koji je namjerava zaprositi u posjetu njegovoj obitelji za Božić. Obitelj Stone na njen dolazak reaguje kao čopor vukova, te Meredit odlazi iz obiteljske kuće u motel te poziva pojačanje u vidu njene sestre Džuli. Tada se stvari jako zakomplikuju pošto se Everet počinje zaljubljivati u Duli, dok Meredit otkriva posebnu naklonost prema njegovom bratu Benu koji je pokušava povezati sa obitelji.

Od 16. do 22.marta "Obiteljska stvar" ostaće na repertoaru kina APOLO u redovnim terminima od 18:00 i 20:00, a nakon toga prelazi u kino Tesla gdje će se prikazivati u istim terminima od 23. do 29.marta. U kinu ART u Tuzli te u novootovorenom kinu UNA u Bihaću ljubitelji filma i dalje mogu uživati u filmu „Grbavica“ Jasmile Žbanić, osvajaču Zlatnog Medvjeda na 56.Berlinskom Filmskom Festivalu.