0

Početak prikazivanja filma "Gotika"

Sarajevo-X
I pored održavanja velike ljetne filmske sezone Blockbuster 2004, Art Company nastavlja sa redovnom distribucijom filmova u sarajevskim kinima.

Tako od 17. juna na redovni repertoar kina Imperijal dolazi paranormalni triler "Gotika". U pitanju je prvi holivudski filmski projekat sjajnog francuskog autora Metjua Kezovica, kojeg sarajevska publika već jako dobro poznaje po izuzetnim ostvarenjima "Mržnja", "Ubice" i "Grimizne rijeke". U filmu koji nosi prepoznatljivi mračni ton mladog francuskog reditelja i glumca, naslovnu ulogu nosi osvajačica Oskara za film "Bal Čudovišta" Halle Berry. U jezovitom ostvarenju sa fantastičnom atmosferom i sjajnom fotografijom afroamerička zvijezda još jednom pokazuje svu raskoš svog glumačkog talenta, a sjajnu potporu ima od strane fantastičnog Roberta Daunija Jr., problematičnog glumca, koji je savršeni dosije kvario sa konstantnim problemima u privatnom životu i španske ljepotice Penelope Kruz, zvijezde hitova “Vanilla Sky” i “Sve o mojoj majci”.

Halle Berry u filmu “Gotika” igra Mirandu Grej, psihijatricu u strogo čuvanoj ustanovi za umobolne kriminalce u državi Konektikat, a udata je za direktora bolnice Daglasa Greja. Jedne noći, nakon posebno naporne terapije sa pacijenticom Kloe (Penelope Kruz) koja ima vizije da biva silovana od strane đavola, doktorica biva prinuđena voziti se kući po olujnom vremenu. Usput, ona gotovo gazi polugolu djevojku koja stoji na sred puta, a kad izađe iz automobila da provjeri njeno stanje, desi se nešto nadnaravno. Miradna se slijedećeg jutra budi kao pacijent u vlastitoj bolnici optužena za brutalno ubistvo svog supruga. Njen doktor, Pit Graham je njen bliski prijatelj i saradnik čiji bi motivi mogli biti sebični, a Mirandine nadnaravne vizije, koje su počele na noć ubistva eskaliraju i u frekvenciji i intenzitetu....

Film "Gotika" prikazivaće se na redovnom repertoaru kina Imperijal svaki dan u terminima od 18:00 i 20:15 sati u narednih 15 dana.