0

Početak prikazivanja filma "Deuce Bigalow: Evropski žigolo"

Sarajevo-x.com | Art Company
Art Company nastavlja centralni dio sezone u sarajevskim kino dvoranama 15. decembra otvaranjem urnebesne komedije "Deuce Bigalow: Evropski žigolo" na repertoaru kina Apolo.

Riječ je o nastavku hit komedije "Deuce Bigalow: Muški žigolo" koju je 2000. godine u sarajevskim kinima pogledalo gotovo 13.000 gledatelja i tako je učinilo jednim od najgledanijih filmova u posljednjih 10 godina. Veliki uspjeh originalni film prvenstveno duguje svom glavnom junaku, beskrajno simpatičnom američkom komičaru Robu Šnajderu koji je na velikom ekranu sjajno oživio nespretnog i nesretnog čistača bazena koji igrom slučaja postaje muška prostitutka. Šnajder svoj najpopularniji karakter oživljava i u nastavku "Deuce Bigalow: Evropski žigolo" kojeg rediteljski potpisuje reditelj početnik Majk Bigelou, a simpatični zavodnik se ovaj put seli u Evropu kako bi zabavio tamošnje neobične žene. Pored neponovljivog Šnajdera u nastavku ponovo gledamo i afroameričkog komičara Edija Grifina, junaka hit serijala "Mrak film", te par evropskih glumaca na privremenom radu u Holivudu, Holanđanina Jeroena Krabea i Nijemca Tila Švajgera.

Ovaj film nastavlja čudne avanture Deuce Bigalowa čiji je dar svijetu nevjerovatna sposobnost za zadovolji žene u ulozi muške prostitutke. Deuce je još uvijek relativno zelen u profesiji, pa odlazi u školu za žigole u Engleskoj gdje će naučiti da razvije svoj puni potencijal. Ali po dolasku on otkriva da neko ubija mnoge od boljih kadeta iz škole i upoznaje novu ekipu klijentica. Zabava vodi do velikog finala 73. godišnje dodjele nagrada za muške prostitutke...

Urnebesna komedija "Deuce Bigalow: Evropski žigolo" prikazivaće se od 15. do 28. decembra u kinu Apolo u terminima od 18:00 i 20:00 sati.