0

Početak prikazivanja filma "Baš kao ona"

Sarajevo-x.com | Art Company
Art Company počinje kino distribuciju u sarajevskim kinima u 2006. godini sa romantičnom komedijom "Baš kao ona“ na repetoaru kina Tesla od 5. januara.

Riječ je o novom rediteljskom ostvarenju kultnog američkog autora Curtisa Hensona, tvorca Oskarima nagrađenog trilera "L.A.Povjerljivo", te sjajne urbane drame "8 milja". Film rađen prema bestseller knjizi Dženifer Vejner koja govori o komplikovanim odnosima dvije sestre u naslovnim ulogama predstavlja prikladno dijametralno različite glumice Kameron Diaz i Toni Kolet. Prva je blještava ljepotica koja se proslavila ulogama u „Maski“, serijalu „Čarlijevi Anđeli“ i hit komediji „Svi su ludi za Meri“ dok je druga karakterna glumica koja je raspon svog talenta pokazala od mega hit trilera „Šesto čulo“ sve do romantične komedije „Sve o dječaku“. Pored dvije sjajne glumice u filmu gledamo veteranku Širli MekLejn koja ima nepregledno iskustvo u ovakvoj vrsti filmova te Marka Fojerstajna koga smo do sada gledali u hit romantinčim komedijama „Šta žene žele“ i „Dva tjedna za ljubav“.

U filmu Diaz i Kolet igraju Megi i Rouz, sestre koje su dijametrano suprotne ličnosti. Rouz je slatka, povučena i posvećena vrhunska odvjetnica koja radi po cijele dane. Megi, sa druge strane, je seksi, lijena, plitka, samodovoljna i nezaposlena party djevojka koja noći završava onesviještena na nečijem krevetu. Nakon što je iz kuće izbaci njena opaka pomajka, Megi se useljava kod Rouz, ali brzo troši njeno gostoprimstvo nakon što završi u krevetu sa njenim momkom te odlazi u Floridu da upozna njenu dugo izgubljenu baku Elu. U odsustvu Megi, Rouz upoznaje novog momka i uči kako se zabavljati u životu. U međuvremenu, za vrijeme njenog boravka sa Elom, Megi odrasta i postaje odgovorna osoba...

"Baš kao ona" biće na repertoaru kina TESLA do 18. januara 2006.godine u terminima od 18:00 i 20:00 sati.