Marketinški potezi
7

Pjesma "Baby Shark" se pretvara u animiranu seriju, a stižu i žitne pahuljice

I. Č.
Ilustracija: Shutterstock
Ilustracija: Shutterstock
Popularna pjesma za djecu "Baby Shark", koju su pojedini američki mediji okarakterisali kao dječija himna, uskoro će se pretvoriti u animiranu seriju na pretplatničkom kanalu za djecu Nickelodeon, piše CNN.

Pjesma je postala popularna odmah nakon što je objavljena na YouTubeu 2015. godine, a od tada je prikupila više od tri milijarde pregleda, što su odmah prepoznale velike svjetske kompanije.

Kompanija Kellog, najpopularnija po žitaricama i čipsu, je objavila da će u partnerstvu s korejskim Pinkfongom pustiti u prodaju "Baby Shark" žitarice. Stoga će "Baby Shark" uskoro plivati u zdjelicama s mlijekom.

Žitarice će biti s okusom bobičastog voća i gumenih bombona, navodi Kellogg u sapćenju.

Proizvod će se krajem septembra naći u Walmart trgovinama.