Tokom trosatnog programa, zaljubljenici u svijet reklama će 21. marta u sarajevskom "Domu Mladih - Skenderija” imati jedinstvenu priliku da vide najbolje i najinteresantnije TV reklame sa svih krajeva svijeta.
Njih je izabrao Jean-Marie Boursicot, vlasnika najveće globalne reklamoteke koja se bavi kolekcioniranjem reklama sa svih meridijana.
"Presretan sam da ovaj spektakl možemo podjeliti sa građanima Sarajeva i siguran sam da je ovo početak jednog krasnog prijateljstva. Planiramo uskoro dovesti "Noć Reklamoždera” i u druge gradove u Bosni i Hercegovini ", riječi su gospodina Boursicota.
Kao zaposlenik reklamne agencije, Jean-Marie Boursicot je još 70-ih godina prošlog vijeka uvidio da je praksa da se kasete sa TV spotovima bacaju u smeće nakon što prođe reklamna kampanja. Došao je na ideju da ih arhivira i danas u svojoj kolekciji ima preko 700.000 TV reklama. Arhiva se svake godine povećava za 25.000 novih TV spotova od kojih se biraju najbolji za „Noć Reklamoždera“.
Cijena ulaznica je 19,90 KM. i mogu se rezervisati putem telefona: 033/202-390 i 207-564, ili e-mailom: [email protected].
Prodaja ulaznica vršiće se i na platou Skenderija i u ulici Ferhadija u Sarajevu.