Film/TV
0

Istovremena premijera filma "Ritam života" u pet gradova

FENA
Rediteljski prvjenac Envera Puške "Ritam života" zabilježio je sinoć premijeru istovremeno u pet gradova u BiH, Sarajevu, Bihaću, Tuzli, Mostaru i Tešnju. Od danas film je krenuo u redovnu distribuciju u bh. kinima, najavljeno je iz organizacije Art zone.

Film će se u Sarajevu prikazivati u kinu Unitic od 17.00, 18.30 i 20.30 sati, Bihaću u kinu Una od 16.00, 18.00 i 20.00 sati, Tuzli u kinu Art od 18.00 i 20.30 sati, Tešnju u kinu Tešanj od 18.00 i 20.00 te u Mostaru u Narodom pozorištu od 18.00 sati, a od 8. do 12. decembra od 18.00 i 20.00 sati.

Glumačka ekipa obećava novo, svježe i originalno ostvarenje.

Tarik Filipović, nakon izvrsnih uloga u dugometražnim filmovima poput "Go West" i "Dobro uštimani mrtvaci", ovog puta je u sasvim drugačijem izdanju. U ulozi je velikog zavodnika koji ruši sve pred sobom, bilo da je riječ o ljubavnim odnosima ili mutnim poslovima i spletkama kojima se bavi, sve dok se sudbina ne poigra s njim natjeravši ga da shvati kako izgleda drugo lice medalje.

Tu je i Zorana Bečić koja izuzetno hrabro nosi glavnu ulogu ovog filma, djevojke odrasle u okrilju istinske roditeljske ljubavi, životnih nedoumica i svakodnevnih pitanja, od kojih boluje današnja omladina kojoj svakodnevne torture izgladnjivanja i briga o celulitu postaju primarne okupacije.

Tu je i bard teatarskih daski Nebojša Veljović, koji u film unosi snažni karakter očinske figure Saliha, čovjeka koji cijeli svoj život, sve do zadnjeg trena vjeruje u ljude, ljubav i nepokolebljivo slijedi vlastite ideale, boreći se da očuva neprocjenjiva blaga od svijeta zatrovanog mržnjom i politikom.

Nakon proživljene torture koncentracionog logora bilo kakvoj vrsti politike je strogo zabranjen pristup u njegov život.

Uloga njegove supruge, koja mu poklanja vječnu ljubav, puno jaču i trajniju nego što ih možemo naći unutar šekspirovskih historijskih drama i koja mu daje punu podršku u odbrani vlastitih ideala, pripala je legendi bh. glumišta Jasni Diklić.

Veljović i Diklić čine stup filma, veoma realno demonstrirajući sve zaboravljene životne vrijednosti kao što su porodica, brižnost i humanost operirane od bilo kakvih materijalnih interesa.