Veći stepen inkluzivnosti
180

Disney pokrenuo kampanju koja za cilj ima promociju LGBTQ i drugih manjinskih zajednica

I. S.
Foto: Disney/Pixar
Foto: Disney/Pixar
Disney je pokrenuo kampanju "Reimagine Tomorrow" koja za cilj ima da do kraja ove godine značajnije promoviše LGBTQ i druge manjinske zajednice.

Producentica Karey Burke je navela da će ova kompanija uraditi sve kako bi u naznačenom vremenskom periodu najmanje 50 posto crtanih likova, koji se redovno prikazuju, pripadalo nekoj od manjinskih zajednica.

"Majka sam dvoje queer djece. Jedno je transrodno, a drugo je panseksualno. Naravno da podržavam prikazivanje LGBTQ Disneyjevih likova", rekla je.

Vivian Ware, koja je također zaposlenica Disneyja, podsjetila je da su proteklog ljeta eliminisali upotrebu rodnih zamjenica u svojim tematskim parkovima u nastojanju povećanja stepena inkluzivnosti.

"Dakle, više ne koristimo termine dame i gospodo, curice i dječaci. Kažemo 'Pozdrav svima' ili 'Pozdrav, prijatelji'", rekla je .