10

Cinema City prikazuje "Vrijeme za ljubav", "Oblačno s ćuftama 2 3D" i "Plan za bijeg"

Multiplex Cinema City je za sve posjetitelje pripremio samo najbolja i najnovija filmska ostvarenja.
Od 17. oktobra Cinema City donosi novu komediju "Vrijeme za ljubav" (About time), reditelja filmova "Ja u ljubav vjerujem" i "Četiri vjenčanja i sahrana".

Nakon novogodišnje zabave, Timov otac otkriva svom sinu da su muškarci iz njihove porodice oduvijek imali sposobnost da putuju kroz vrijeme. Tim nažalost ne može mijenjati historiju, ali može mijenjati događaje iz sopstvenog života. Nakon što se preseli u London da bi postao advokat, konačno će upoznati lijepu, ali nesigurnu Meri. Nezgoda koja će se desiti razdvojit će njihove puteve. Konačno, poslije mnogo vještih putovanja kroz vrijeme, on će osvojiti njeno srce. Pogledajte kako će Tim prirediti romantičnu prosidbu i spasiti svoje vjenčanje. Osigurajte svoje ulaznice od 14. oktobra na blagajnama Cinema Cityja.

Za najmlađe posjetitelje na repertoaru je novi nastavak animirane avanture "Oblačno s ćuftama 2 3D" (Cloudy with a Chance of Meatballs 2). Nakon katastrofalne oluje hranom u prvom filmu, Flint i njegovi prijatelji prisiljeni su napustiti svoj grad. Flint prihvata poziv svog idola Chestera V da se pridruži kompaniji "The Live Crop", koja je dobila zadatak čišćenja otoka i u kojoj najbolji izumitelji na svijetu kreiraju tehnologiju za boljitak čovječanstva. Pretprodaja ulaznica za film "Oblačno s ćuftama 2 3D" počinje od 14. oktobra na blagajnama Cinema Cityja.

Dva najveća akcijska glumca zajedno, Arnold Schwarzenegger i Sylvester Stallone u novom akcionom trileru "Plan za bijeg" (Escape Plan). Stručnjak za sigurnost nađe se u zatvoru koji je sam dizajnirao. Morat će upotrijebiti sve svoje stručno iskustvo kako bi uspio pobjeći i saznati ko mu je to smjestio.

Za sve ljubitelje mašte i kreativnosti Cinema City priprema specijalni Halloween party u Cinema City Café Baru. Više informacija uskoro na oficijelnoj Facebook stranici, kao i na web-stranici Cinema Cityja www.cinemacity.ba.

Iznenadite vama drage osobe, poklonite im druženje u Cinema Cityju. U ponudi su vaučeri od 30 i 50 KM.