|

AT Store predstavlja finaliste "Shot on iPhone" kampanje

AT Store predstavlja finaliste "Shot on iPhone" kampanje
54
S
Sponzorirani članak
23.9.2019. u 18:00
0
komentara
54

dijeljenja
1/11
2/11
3/11
4/11
5/11
6/11
7/11
8/11
9/11
10/11
11/11
U trećoj godini jedinstvenog takmičenja "Shot on iPhone", autorizirani Apple reseller AT Store pozdravlja jesen u globalnoj kampanji sa fotografijama koje su snimili korisnici iPhone uređaja širom Bosne i Hercegovine.
"Ovo je bila savršena prilika za Apple korisnike i ljubitelje fotografija, jer su kreirali radove koji su postali instant hit. Dobili smo više od 2.000 fotografija i stručni žiri je imao težak zadatak - Odabrati 10 najboljih! Predstavljamo deset fotografija od kojih će samo jedna odnijeti pobjedu. Naši korisnici i stručni žiri će odlučiti koja fotografija zaslužuje pobjedu, a pobjedničku fotografiju ćemo objaviti u nedjelju 29.9.2019. godine", poručili su iz AT Stora.

U fotogaleriji možete pogledati 10 najboljih fotografija.

Žiri

Ove godine u žiriju su najbolji fotografi na svijetu, a koji dolaze iz Bosne i Hercegovine. Neki od njih su najtraženiji u Hollywoodu i rade za HBO, National Geographic, BBC Earth i o njima pišu The New York Times, Time, Forbes, Los Angeles Times, LA Weekly, The Washington Post i drugi. U žiriju su Harun Mehmedinović, Milomir Kovačević, Amer Kapetanović, Mirza Hasanefendić i Leon Bijelić.

Partneri

Ove godine partneri su pripremili odlične nagrade za najbolje autore fotografija. Glavna nagrada ovogodišnje kampanje je putovanje za dvije osobe. Pobjednik će putovati sa jednom od najboljih turističkih agencija KonTiki Travel iz Banjaluke.

Autori objavljenih Top 10 fotografija će osvojiti poklon pakete partnera. Partneri su L'Oréal, Giorgio Armani, Yves Saint Laurent i Lancôme, a Coca-Cola Bosna i Hercegovina pripremila je 10 poklon paketa za autore 10 najboljih fotografija.

Billboarde sa pobjedničkom fotografijom u Sarajevu i Banjaluci će omogućiti partner kampanje Metromedia Group. Iznenađenje za pobjednika priprema i Porsche Sarajevo.

Službeni radijski partneri projekta su BIG radio iz Banjaluke i Radio M iz Sarajeva.
Treću godinu zaredom službeni medijski partner kampanje je portal Klix.ba.

Najbolje autore fotografija možete pogledati na Facebook stranici AT Storea.

Više detalja na web stranici www.atstore.ba.
Prijavi grešku


Komentari (0)
Komentari na članak su isključeni.