magazin
0

Argeta, Grand kafa i Atlantic grupa obilježili početak SFF-a tradicionalnim Argeta doručkom

Sponzorirani članak
I ove godine je "Argeta doručak" bio nezaobilazni dio Sarajevo Film Festivala pa se može reći da je to već tradicionalno druženje uz Argetu na kojoj je prisutna i njena šira obitelj, sestrinska Grand kafa i roditeljska Atlantic Grupa. Argeta je ugostila učesnike projekta "Sarajevo Talents", poslovne partnere i predstavnike bh. medija.

Sarajevo Film Festival, Atlantic Grupa i brend Argeta druže se čitavo desetljeće, a od ove godine pridružila im se i Grand Kafa. Svake godine dodatno se gradi prijateljstvo koje otkriva mnoge zajedničke osobine i vrijednosti. U okviru ovogodišnjeg SFF-a, pripremljene su brojne aktivnosti koje obogaćuju čvrsto prijateljstvo s Festivalom i donose novosti svojim potrošačima, gostima Festivala. Pod ključnom porukom "Svi smo mi iz istog filma", dugogodišnji sponzor i prijatelj festivala Atlantic Grupa, u saradnji sa Sarajevo Film Festivalom, odlučila je emocije publike usmjeriti ka stvaranju prvog amaterskog filma u vertikalnom formatu, povezujući različite kulture i običaje kroz umjetnost i stvaranje.

"Kroz sve ove godine suradnje sa Sarajevo Film Festivalom, Atlantic Grupa se uzdigla iznad uloge sponzora te kao prijatelj pruža bezuvjetnu podršku festivalu, gradu Sarajevu i svima u organizaciji ove prekrasne, jedinstvene priče. Naše prijateljstvo je tijekom godina izrodilo sjajne projekte kojima smo pomicali granice i širili ideju Sarajevo Film Festivala daleko izvan granica Sarajeva. Ove godine odlučili smo se dati priliku onima koji su najvažniji i zbog kojih sve ovo nastaje, a to je publika diljem regije. Ključna je ideja bila omogućiti taj poseban osjećaj sudjelovanja i stvaranja prvog amaterskog filma svima koji vole film, umjetnost i kulturu i koji jednostavno osjećaju onu temeljnu misao, kako smo svi mi iz istog filma. Kreativnost nema granica, i jako smo zadovoljni odazivom i odjekom projekta u cijeloj regiji, a još nas više veseli vidjeti koliko se ljudi u njemu prepoznalo. Posebno smo zahvalni svima koji su nas u ovom projektu podržali i koji su svojim sudjelovanjem proširili našu strast i ljubav prema Sarajevo Film Festivalu." – pojasnila je Miranda Mladin - Izvršna direktorica Centralnog Marketinga Atlantic Grupe.

Argeta je kroz konstantnu komunikaciju sa svojim potrošačima došla do savršene formule i rezultat je obrok bez glutena, bez konzervansa, bez vještačkih boja i pojačivača ukusa... Jednom rječju bez svega onoga bez čega je konačni proizvod kvalitetniji, zdraviji i ukusniji.

"Iz godine u godinu, sa zadovoljstvom priređujemo doručak za učesnike i goste Festivala, kao i brojne novinare“ istakla je Mirsada Kadribašić, Senior Brand Building Manager u Argeti BiH, dodavši: „Ponosni smo što je, već jedanaest godina zaredom, naš delikatesni namaz Argeta, utkan u tradiciju Sarajevo Film Festivala, najvećeg kulturnog događaja u regionu."

"Argeta je u BiH godinama brend br.1 ispred uspješnih internacionalnih brendova, a ta pozicija se gradila prvenstveno kvalitetom. Ponosni smo što smo bh. tržište učinili jednim od najznačajnih tržišta za Argetu i važno strateško tržište za Atlantic Grupu u cjelini. Osluškujući potrebe naših potrošača i tržišne trendove, stalno smo razvijali naš proizvod, lansirali nove okuse i nalazili inovativne načine komunikacije s našim kupcima."

Nošeni idejom bez čega bi nam sve život mogao biti bolji, ljepši i kvalitetniji, Argeta je organizirala i nagradnu igru za sve građane "Bez čega bi tvoja svakodnevnica bila ljepša?"

Tijekom trajanja festivala nadahnuti filmoljupci će slati svoje kratke filmove, a dva najkreativnija bit će nagrađena video kamerom kako bi najtalentiraniji bili motivirani da nastave svoj umjetnički put.

Ko zna, možda se baš među njima krije budući osvajač "Srca Sarajeva"?