Neprofitna organizacija Fashion Revolution odlučila se za društveni eksperiment u kojem je ljude natjerala da malo promisle o tome šta zapravo kupuju kad kupuju odjeću.
Za potrebe ovog eksperimenta, kreativci iz organizacije Fashion Revolution su postavili automat u Berlinu, nudeći prolaznicima majice po cijeni od samo 2 eura. Ipak, većina prolaznika nije htjela da je kupi, a u videu pogledajte i zašto.
Video je objavljen 24. aprila, na Međunarodni dan modne revolucije kojim se nastoji skrenuti pažnja javnosti na slučaj iz Bangladeša iz 2013. godine kad je 1.000 radnika koji su u izuzetno nesigurnim uvjetima pravili odjeću za razne američke brendove poginulo u zgradi koja se srušila.
Poruka ovog dana, kao i videa jeste da se zapitate o tome šta stoji iz gotovog proizvoda koji kupujete, te u koliko teškim uvjetima je nastao.
Možda vas zanima
Sjajne reakcije publike
Helem Nejse predstavio četvrti album: 15 novih pjesama s cijelim spektrom muzičkih žanrova
Dizajnerica i ugostitelj
Utjecaj duhanskog dima na odjeću i čulo okusa: Šta su otkrili Stankica Stojanović i Eldar Resić
Vezani članci
Treba vam jedan proizvod
Kako da vam mašina za veš i odjeća uvijek mirišu savršeno
Bez neugodnih mirisa
Koliko dugo možemo držati mokru odjeću u mašini
Sviđa li se vama?