Zdravlje
21

Marija Šarapova na meti kritika: Sramotno je da sportisti reklamiraju slatkiše

Klix.ba
Ljubiteljima tenisa na Wimbledonu ove godine su ponuđeni novi slatkiši i to oni iza kojih stoji jedna od igračica koje gledaju na terenu - Marija Šarapova.

Naučnici i nutricionisti su osudili potez kojim se u blizini teniskih terena prodaju slatkiši Sugarpova, poredeći ga sa situacijom iz 1982. godine kad je Martina Navratilova odlučila odjenuti odjeću ukrašenu cigaretama kako bi ih reklamirala.

Štand sa slatkišima Sugarpova otvoren je 16. juna u Wimbledonu i fanovima poslastice nudi u toku trajanja turnira. Među ponuđenim proizvodima su žvakaće gume u obliku teniske loptice, koje se reklamiraju sloganom "Servirajte sebi kuglice sa okusom voća i žvaćite ih na terenu. Pobjeda je sigurno slatka".

Dvadesetsedmogodišnja Šarapova, najbogatija sportistkinja na svijetu, kompaniju koja proizvodi slatkiše osnovala je 2012. godine vlastitim novcem, a prošle godine je razmišljala da privremeno promijeni prezime u Sugarpova u toku US Opena kako bi je bolje izreklamirala, prenosi Independent.

Uspjehu njenih proizvoda ne pogoduju izvještaji koji govore da bismo trebali više nego prepoloviti dnevni unos šećera. To znači da je većini odraslih osoba dovoljno da popije jednu limenku gaziranog pića u toku dana.

Profesor Tom Sanders sa Kraljevskog koledža u Londonu ističe da je za osudu što slavni sportisti podržavaju nezdrave namirnice, kao što su slatkiši i gazirana pića.

"Želio bih da doživim da sportistima bude zabranjeno bilo kakvo uključivanje u reklamiranje zaslađenih pića, konditorskih proizvoda i čipsa. Njihov status slavnih ima ogroman utjecaj na prodaju tih proizvoda mladim ljudima koji rizikuju da postanu gojazni", rekao je Sanders.

Nutricionistkinja Kawther Hashem se slaže da se ovim šalje pogrešna poruka konzumentima.

"U osnovi uzrok pretilosti i bolesti povezanih sa ishranom su hrana i piće u našem okruženju. Slatkiši ne bi smjeli biti povezivani sa Wimbledonom i tačka", poručila je.

Agent Šarapove, Max Eisenbud, negirao je da su djeca meta njenih reklamnih kampanja.

"Ako pogledate proizvod, on je vrhunski. Cilj njegovog marketinga nisu djeca. Prilično je skup. Mislim da djeca ne dolaze da kupe Sugarpovu, mislim da kupuju druge vrste slatkiša. Mi ne ciljamo na djecu i nikad nismo. Očigledno je da će ga i djeca kupovati, ali nam to nije cilj", rekao je Eisenbud.

Ovi slatkiši se reklamiraju i na Twitter i Facebook stranici poznate teniserke, a na jednoj od fotografija su dvije učenice sa sveskama, koje gleda njihova majka, a ispod je navedeno: "Ako završite zadaću dobit ćete slatkiš!".