{{error}}
Korisničko ime ili e-mail
Lozinka
ili
Facebook prijava


Unesite e-mail:


Za čvrst san riješite se stresa i nemojte konzumirati alkohol ni tečnost prije spavanja

17.11.2017. u 22:10
2
34
Za čvrst san riješite se stresa i nemojte konzumirati alkohol ni tečnost prije spavanja
2
Za čvrst san riješite se stresa i nemojte konzumirati alkohol ni tečnost prije spavanja
Foto: Ilustracija
Ukoliko se budite tokom noći, imajte na umu da za to postoji razlog i da vam na taj način tijelo pokušava nešto reći. Stručnjaci napominju da postoji niz stvari koje možete uraditi kako biste šanse da se probudite tokom noći sveli na minimum i s tim u vezi napravili su i listu sedam razloga zbog kojih patite od nesanice.
Ukoliko je u sobi u kojoj spavate previše toplo ili previše hladno postoji velika vjerovatnoća da ćete se buditi tokom noći. Prema riječima stručnjaka, idealno je da temperatura u sobi u kojoj spavate bude između 18 i 21 stepen celzija.

Jedan od uzroka može biti i sindrom nemirnih nogu, neurološki poremećaj koji karakterizira potreba za njihovim pomicanjem.

Tokom noći se možete buditi i ukoliko je madrac na kojem spavate previše tvrd. The Times of India piše da spavanje na tvrdom madracu stvara pritisak u bokovima, ramenima i donjem dijelu leđa.

Ukoliko često imate potrebu da idete u toalet tokom noći, to može narušiti kvalitet tokom sna. Stručnjaci napominju da je to normalno tokom trudnoće te da ukoliko vam se ovo događa, a niste trudni, provjerite da ne patite od nokturije. Također izbjegavajte konzumiranje tečnosti u večernjim satima, naročito diuretika poput čaja i kafe, jer proizvodnja urina treba biti niska tokom noći.

Probleme sa snom možete imati i zbog prevelike konzumacije alkohola. Možda mislite da će vam nekoliko čaša vina pomoći da lakše zaspite, no prema riječima stručnjaka upravo to može dovesti do poremećaja sna.

Stručnjaci naglašavaju da stres mnogo utječe na kvalitet sna. Stoga nađite vrijeme za odmor i opuštanje, barem prije spavanja.

Najnovije
Najčitanije
Preporuke
Anketa
Koliko često trenirate?
Email adresa: (nije obavezno)

Tekst ispravke: