lifestyle
0

Veliki uspjeh bosanskih kreativaca na festivalu Magdalena

Sarajevo-X
Na međunarodnom festivalu kreativne komunikacije Magdalena, koji je održan od 13. do 15. maja u Mariboru naši kreativci su i ove godine postigli veliki uspjeh.

Između 584 prijavljenih radova iz 13 država na 6. međunarodnom festivalu kreativne komunikacije Magdalena, koji je održan od 13. do 15. maja u Mariboru u Sloveniji, žiri je podijelio glavnu nagradu - Magdalena 2004 - za najbolji rad na festivalu logotipu za hrvatsku radijsku stanicu Otvoreni radio autora Nevia Marasovića iz Hrvatske, koji je dobio još dvije nagrade.

Prva pratilja festivala (drugi najbolji rad na festivalu) je serija plakata za sarajevski međunarodni pozorišni festival MESS autora Amera Mržljaka iz Bosne in Hercegovine, koji je dobio i zlatni grudnjak za najbolji plakat, a druga pratilja (treći najbolji rad na festivalu) je TV oglas »These boots are made for talking«, koji govori o ovisnosti od telefoniranja, autora Nejca Pohara i Mihe Knifica iz Slovenije.

Nagrađeni plakat MESS festivala autora Amera Mržljaka iz Bosne in Hercegovine
Podeljenio je i 14 zlatnih grudnjaka za najbolje radove na kreativnim konkursima i takmičarskim kategorijama. Zlatne grudnjake za najbolje radove na kreativnim konkursima i novčane nagrade 500 eura dobili su: najbolji rad prijavljen na kreativni konkurs Agencije 41 za Slovensko Mladinsko gledališče je plakat »Lovers« autorice Nerine Čorbadžić iz BiH, zlatni grudnjak za kreativni konkurs Studenske organizacije Ljubljana za rješavanje stambene problematike mladih dobio je rad »Slovenian Government« autora Adnana Suljakovića i Nerine Čorbadžić iz BiH, zlatni grudnjak za kreativni konkurs trgovačkog lanca Mercator za najbolju majicu, koja obilježava 55 godišnjicu Mercatora, dobili su Sandro Drinovac, Tarik Hodžić i Vanesa Prodanović iz BiH, i zlatni grudnjak za kreativni konkurs Bariste Coffeshop dobio je rad »Everyday« autorice Željke Plasajec iz Hrvatske. Častna napomena žirija za najbolji on-line rad za kreativni konkurs novinske kuće Delo dobio je rad »Hot breakfast« autorice Saše Kerkoš iz Slovenije.

Zlatni grudnjak za najbolji štampani oglas dobio je oglas za magazin »New Scientist Edison«, autora Mariusza Pitura i Adama Kojlo iz Poljske, zlatni grudnjak za najbolji plakat je pored nagrade »prva pratilja« dobila serija plakata za sarajevski međunarodni pozorišni festival MESS autora Amera Mržljaka iz BiH, najbolji TV oglas je po mišljenju žirija oglas o ovisnosti od telefoniranja »These Boots are made for talking« autora Nejca Pohara i Mihe Knifica iz Slovenije, najbolji on-line rad je »Kocka klub« autora Marijana Petričevića iz Hrvatske, zlatni grudnjak za najbolji logotip kao i Magdalena 2004 dobio je logotip za Otvoreni radio autora Nevia Marasovića iz Hrvatske, zlatni grudnjak za druga komunikacijska sredstva dobio je rad »Blood bag«, CD omot autora Saše Dornika iz Slovenije, najbolji para oglas, koji je parodija na postojeće oglašavanje, dobio je plakat »Let U.S. Play« autora Mladena Peneva iz Austrije, zlatni grudnjak za najbolji dizajn kao i još dvije nagrade dobio je logotip za radijsku stanicu Otvoreni radio autora Nevia Marasovića iz Hrvatske, zlatni grudnjak za najbolju upotrebu medija dobio je plakat »UFO« autorice Line Kovačević iz Hrvatske, zlatni grudnjak za debitanta godine dobio je logotip »Zek Advance« autora Mihe Artnaka i Žige Aljaža iz Slovenije. Nagradu za umjetnost u oglašavanju, koju podjeljuje New Moment - New Ideas Company, dobila je serija tiskanih oglasa »Emi Austria« za muzičku izdavačku kuću Emi, autora Patricka Partla, Brigit Grabner, Heike Weiss i Eve Sommeregger iz Austrije. Nagradu publike dobila je web stranica fotografa Borisa Poljičanina www.borispoljicanin.com autora Igora Škunce i dizajnera Borisa Barna iz Hrvatske. Nagradu za najbolji rad na OpenPitch konkursu za Smart automobile, kojeg su raspisali OpenAd i DaimlerChrysler, dobio je tiskani oglas »Soon« autora Vojka Grobelnika i Damjana Vešligaja iz agencije Kraft & Werk iz Slovenije.

Podjeljenih je i 14 srebrnih grudanjaka i diplome finalistima festivala. Ovogodišnja šesta Magdalena je povećala broj država, jer su radovi mladih kreativaca dospjeli iz 13 država. Najviše radova su prijavili mladi kreativci iz Slovenije, 340, hrvatki kreativci su prijavili 78 radova, iz BiH 58 radova, iz Srbije i Crne Gore 34 rada, iz Austrije 27, Makedonije 18, Poljske 10, Francuske 8, iz Mađarske 6 i po jedan rad iz Bugarske, Švajcarske, Italije i čak iz Irana.

Učesnika festivala bilo je nešto više od 400, a mladalačka energija festivala i njegovih učesnika, opuštena i neformalna atmosfera, zanimljiva predavanja, legendarne Magdalenine zabave do jutarnjih sati i brojna nova prijateljstva obilježile su ovogodišnju Magdalenu.