Između 584 prijavljenih radova iz 13 država na 6. međunarodnom festivalu kreativne komunikacije Magdalena, koji je održan od 13. do 15. maja u Mariboru u Sloveniji, žiri je podijelio glavnu nagradu - Magdalena 2004 - za najbolji rad na festivalu logotipu za hrvatsku radijsku stanicu Otvoreni radio autora Nevia Marasovića iz Hrvatske, koji je dobio još dvije nagrade.
Prva pratilja festivala (drugi najbolji rad na festivalu) je serija plakata za sarajevski međunarodni pozorišni festival MESS autora Amera Mržljaka iz Bosne in Hercegovine, koji je dobio i zlatni grudnjak za najbolji plakat, a druga pratilja (treći najbolji rad na festivalu) je TV oglas »These boots are made for talking«, koji govori o ovisnosti od telefoniranja, autora Nejca Pohara i Mihe Knifica iz Slovenije.
Zlatni grudnjak za najbolji štampani oglas dobio je oglas za magazin »New Scientist Edison«, autora Mariusza Pitura i Adama Kojlo iz Poljske, zlatni grudnjak za najbolji plakat je pored nagrade »prva pratilja« dobila serija plakata za sarajevski međunarodni pozorišni festival MESS autora Amera Mržljaka iz BiH, najbolji TV oglas je po mišljenju žirija oglas o ovisnosti od telefoniranja »These Boots are made for talking« autora Nejca Pohara i Mihe Knifica iz Slovenije, najbolji on-line rad je »Kocka klub« autora Marijana Petričevića iz Hrvatske, zlatni grudnjak za najbolji logotip kao i Magdalena 2004 dobio je logotip za Otvoreni radio autora Nevia Marasovića iz Hrvatske, zlatni grudnjak za druga komunikacijska sredstva dobio je rad »Blood bag«, CD omot autora Saše Dornika iz Slovenije, najbolji para oglas, koji je parodija na postojeće oglašavanje, dobio je plakat »Let U.S. Play« autora Mladena Peneva iz Austrije, zlatni grudnjak za najbolji dizajn kao i još dvije nagrade dobio je logotip za radijsku stanicu Otvoreni radio autora Nevia Marasovića iz Hrvatske, zlatni grudnjak za najbolju upotrebu medija dobio je plakat »UFO« autorice Line Kovačević iz Hrvatske, zlatni grudnjak za debitanta godine dobio je logotip »Zek Advance« autora Mihe Artnaka i Žige Aljaža iz Slovenije. Nagradu za umjetnost u oglašavanju, koju podjeljuje New Moment - New Ideas Company, dobila je serija tiskanih oglasa »Emi Austria« za muzičku izdavačku kuću Emi, autora Patricka Partla, Brigit Grabner, Heike Weiss i Eve Sommeregger iz Austrije. Nagradu publike dobila je web stranica fotografa Borisa Poljičanina www.borispoljicanin.com autora Igora Škunce i dizajnera Borisa Barna iz Hrvatske. Nagradu za najbolji rad na OpenPitch konkursu za Smart automobile, kojeg su raspisali OpenAd i DaimlerChrysler, dobio je tiskani oglas »Soon« autora Vojka Grobelnika i Damjana Vešligaja iz agencije Kraft & Werk iz Slovenije.
Podjeljenih je i 14 srebrnih grudanjaka i diplome finalistima festivala. Ovogodišnja šesta Magdalena je povećala broj država, jer su radovi mladih kreativaca dospjeli iz 13 država. Najviše radova su prijavili mladi kreativci iz Slovenije, 340, hrvatki kreativci su prijavili 78 radova, iz BiH 58 radova, iz Srbije i Crne Gore 34 rada, iz Austrije 27, Makedonije 18, Poljske 10, Francuske 8, iz Mađarske 6 i po jedan rad iz Bugarske, Švajcarske, Italije i čak iz Irana.
Učesnika festivala bilo je nešto više od 400, a mladalačka energija festivala i njegovih učesnika, opuštena i neformalna atmosfera, zanimljiva predavanja, legendarne Magdalenine zabave do jutarnjih sati i brojna nova prijateljstva obilježile su ovogodišnju Magdalenu.