Naučnici sa Univerziteta Northwestern i Stanford su proučavali samo 15 heteroseksualnih mladih muškaraca sa Univerziteta Stanford, a fokus je bio na dijelu mozga koji ima ključnu ulogu u tome šta u osobi izaziva osjećaj zadovoljstva.
Magnetnom rezonancom mozga otkriveno je da erotske fotografije aktiviraju isti dio mozga koji se aktivira i kada se poduzimaju finansijski rizici.
"Dokazali smo da novac i žene aktiviraju isti dio mozga. Dakle snaga emocija, seksualno uzbuđenje i naše finansijske odluke su zaista povezani. Nije važno da li vam je sexy žena rekla stvarne šanse za osvajanje dobitnog listića, već je važno da ona izaziva u vama određene emocije, što se zatim odražava na vaše finansijske odluke", kazao je za AP Brian Knutson, psiholog i voditelj neobične studije.
Naučni eksperiment sa erotskim prizorima je osmišljen tako da se konačno utvrdi šta je uzrok, a šta posljedica. U ovom slučaju, erotske fotografije su aktivirale određeni dio mozga, a posljedica svega toga je snažna potreba za poduzimanjem rizika", objasnio je Knutson.
Ovo otkriće bi se moglo pokazati tačnim i kod žena, ali one nisu bile uključene u ovo istraživanje, jer je mnogo teže pronaći erotske prizore koji bi ostavili jak dojam na različite tipove heteroseksualnih žena, u poređenju sa heteroseksualnim muškarcima.