Roditelji su zabrinuti da seksualno provokativne reklame mogu negativno utjecati na njihovu djecu, koja su tijekom ljetnih praznika u velikoj mjeri pred TV ekranima. Takav vid marketinga nije primjeren za njihov uzrast.
Djeca i tinejdžeri su pasivni recipijenti takvih TV reklama. U vrijeme kada počinje izgradnja njihove vlastite seksualnosti, oni nisu psihološki zreli da donose prave sudove o onome što vide. U tom trenutku im treba ozbiljno seksualno obrazovanje i usmjeravanje.
Scene u kojem djevojke reklamiraju donje rublje i govori kako se zbog toga osjećaju seksi i kako se to "njemu" sviđa, nisu prave poruke koje dijete u tom trenutku treba dobivati i mogu ih zbuniti u pogledu vlastite seksualnosti.
Tako seksualno sugestivni oglasi mogu u um tinejdžerke koncept da sve što žene i djevojke nose na sebi je da bi zadovoljile muškarca. Neke od tih reklama u sebi nose diskriminatorne poruke i to uglavnom prema ženama.