{{error}}
Korisničko ime ili e-mail
Lozinka
ili
Facebook prijava


Unesite e-mail:


Riješite se problema na poslu, ne tračajte i ne kasnite

S
28.2.2012. u 20:26
0
5
Riješite se problema na poslu, ne tračajte i ne kasnite
0
Riješite se problema na poslu, ne tračajte i ne kasnite
Ukoliko ste pod stresom i puno radite možda nije kriv samo i isključivo vaš posao. Postoji nekoliko loših navika koje vas na poslu usporavaju i oduzimaju vam dragocjeno vrijeme. Nekoliko loših navika koje utječu na vašu efikasnost i raspoloženje ugrožavaju vaš imidž kao radnika, ali postoji nekoliko savjeta kako da se riješite toga.
Konstantno provjeravate svoje e-mailove ili Facebook i Twitter profile

Postoji razlog zašto su društvene mreže privlačne, a to je zato što je interakcija uglavnom zanimljiva, nemate osjećaj obaveze niti pritiska i aktivnosti na društvenim mrežama aktiviraju određene ćelije u mozgu koje kativira konzumiranje čokolade.
Zato je logično da, ukoliko ponekad provjerite svoje naloge i do pet puta dnevno, to nije dobro za vas. Stručnjaci predlažu da odredite tačno vrijeme kada ćete se baviti društvenim mrežama.

Pišete i šaljete haotične poslovno e-mailove

Pismena komunikacija je izuzetno bitna, svaka korespondencija mora biti na nivou. Često šaljemo e-mailove za koje bismo voljeli da ih nismo poslali. Stručnjaci tvrde da je, nakon što napišemo e-mail, dovoljno samo još 15-30 sekundi da ga pregledamo i uredimo te se ne obrukamo.

Umješani ste u sva zbivanja u kancelariji

Pošto u kancelariji provodite najmanje trećinu svog vremena izuzetno je bitno da ne doprinosite atmosferi na negativan način. To znači da, ukoliko imate mogućnost da izbjegnete neke razmirice i nesuglasice to i učinite. Ne morate biti o svemu obaviješteni, a i ne trebate se mješati u interakciju svih uposlenika, da ne pominjemo da se ne smijete baviti kancelarijskim tračanjem, sve to stvara negativnu energiju i gubitak povjerenja.

Uvijek kasnite

Možda ste bili kampanjac u školi i to vam je prolazilo, na poslu su stvari malo drugačije. Ukoliko ne ispunite svoje obaveze na vrijeme i ako kasnite na posao, stvarate utisak neorganizovane i nepouzdane osobe. Navijte sat 15 minuta ranije, dođite na posao pet minuta ranije i sve će biti uredu. Ne ostavljajte za posljednji čas članak koji ste dužni dostaviti, nego se odmah pobrinite za obaveze koje pristižu, objavio je magazin Womensday.

Najnovije
Najčitanije
Preporuke
Anketa
Koliko često trenirate?
Email adresa: (nije obavezno)

Tekst ispravke: