Korisni savjeti
0

Riješite se problema na poslu, ne tračajte i ne kasnite

Sarajevo-x.com
Ukoliko ste pod stresom i puno radite možda nije kriv samo i isključivo vaš posao. Postoji nekoliko loših navika koje vas na poslu usporavaju i oduzimaju vam dragocjeno vrijeme. Nekoliko loših navika koje utječu na vašu efikasnost i raspoloženje ugrožavaju vaš imidž kao radnika, ali postoji nekoliko savjeta kako da se riješite toga.

Konstantno provjeravate svoje e-mailove ili Facebook i Twitter profile

Postoji razlog zašto su društvene mreže privlačne, a to je zato što je interakcija uglavnom zanimljiva, nemate osjećaj obaveze niti pritiska i aktivnosti na društvenim mrežama aktiviraju određene ćelije u mozgu koje kativira konzumiranje čokolade. Zato je logično da, ukoliko ponekad provjerite svoje naloge i do pet puta dnevno, to nije dobro za vas. Stručnjaci predlažu da odredite tačno vrijeme kada ćete se baviti društvenim mrežama.

Pišete i šaljete haotične poslovno e-mailove

Pismena komunikacija je izuzetno bitna, svaka korespondencija mora biti na nivou. Često šaljemo e-mailove za koje bismo voljeli da ih nismo poslali. Stručnjaci tvrde da je, nakon što napišemo e-mail, dovoljno samo još 15-30 sekundi da ga pregledamo i uredimo te se ne obrukamo.

Umješani ste u sva zbivanja u kancelariji

Pošto u kancelariji provodite najmanje trećinu svog vremena izuzetno je bitno da ne doprinosite atmosferi na negativan način. To znači da, ukoliko imate mogućnost da izbjegnete neke razmirice i nesuglasice to i učinite. Ne morate biti o svemu obaviješteni, a i ne trebate se mješati u interakciju svih uposlenika, da ne pominjemo da se ne smijete baviti kancelarijskim tračanjem, sve to stvara negativnu energiju i gubitak povjerenja.

Uvijek kasnite

Možda ste bili kampanjac u školi i to vam je prolazilo, na poslu su stvari malo drugačije. Ukoliko ne ispunite svoje obaveze na vrijeme i ako kasnite na posao, stvarate utisak neorganizovane i nepouzdane osobe. Navijte sat 15 minuta ranije, dođite na posao pet minuta ranije i sve će biti uredu. Ne ostavljajte za posljednji čas članak koji ste dužni dostaviti, nego se odmah pobrinite za obaveze koje pristižu, objavio je magazin Womensday.