lifestyle
0

Radio se izborio za mjesto pod suncem u svijetu digitalne TV i iPoda

FENA
Dnevnik The Guardian piše u petak kako je radio uspio izboriti svoje mjesto pod suncem u svijetu digitalne televizije i iPoda.

Mada radio kao pojam zvuči malo staromodno, najnoviji podaci o slušanosti pokazuju da Britanci nikako nisu okrenuli leđa tome mediju. Kako ističe Guardian, jedina razlika je u tome što oni sada slušaju radio na drugi način.

Skoro 12 miliona ljudi, ili 26% odraslog stanovništva, sluša radijske programe na digitalnom radiju, digitalnoj televiziji ili preko interneta; 4,4 miliona Britanaca sada sluša programe na mobilnom telefonu, što je 25% više nego prošle godine.

List navodi i riječi predsjednika udruženja komercijalnih radiostanica Andrewa Harrisona da su nove tehnologije omogućile slušanje radija u svim okolnostima.

Direktori komercijalnih radiostanica ističu da im internet omogućava veću interakciju sa slušaocima koji mogu aktivno uticati na sadržaj programa, što nije bio slučaj u ranijim, analognim vremenima, primjećuje Guardian.