Strategija turizma
0

Beč nakon Evropskog prvenstva

Sarajevo-x.com
Glavni grad Austrije će i nakon završenog Evropskog prvenstva u nogometu ostati jedna od najprivlačnijih evropskih destinacija, najavljuje Bečka turistička zajednica "WienTourismus“, što želi postići stavljanjem akcenta na bečku kuhinju i prepoznatljivi bečki dizajn.

Što se tiče 2009. godine za ovdašnji turizam se već unaprijed planiralo - bit će to godina Hajdna, a u planu je i veliki nastup Beča kao grada dizajna u Japanu. Osim toga radi se na inovaciji bečkog imidža i Beča kao svjetskog brenda.

U drugoj polovini ove godine ovaj grad se ostati zanimljiv po svojim izložbama, muzičkim događajima, prepoznatljivim znamenitostima i atrakcijama.

Svoju kampanju "Vino& dizajn“ Beč planira proširiti na ukupno 15 zemalja: Njemačku, Švicarsku, Italiju, Rumuniju, Francusku, Veliku Britaniju, Rusiju, Poljsku, Hrvatsku, Mađarsku, Češku, Holandiju, Dansku, Španiju te Tursku, a ona obuhvata priloge u renomiranim gurmanskim časopisima, inserte filmova te online reklame.

U Španiji se priprema saradnja sa regionalnim dnevnim novinama, dok će se u Hrvatskoj i Poljskoj održati radionice za oblast turizma te večernji eventi za medijske kuće i putničke agencije. Prvi događaj ove vrste planiran je u Istanbulu.

Beč će ove godine prvi put učiniti i konkretan marketinški korak sa Ujedinjenim Arapskim Emiratima i to putem radionice "Arabia meets Vienna“ koju će posjetiti 25 predstavnika arapskog turizma i pritom imati priliku da za pet dana lično upoznaju Beč te prošire svoje poslovne kontakte.

Kako bi godina Hajdna bila potpuni uspjeh, te kako bi se osigurala potrebna novčana sredstva ovdašnja turistička zajednica se udružila sa turističkim zajednicama austrijskih pokrajina Gradiste i Donja Austrija. Njihov zajednicki budžet za period do 2009. godine iznosi 865.000 eura, a ciljna tržišta su Njemačka, Švicarska i Velika Britanija.

Već 2007. godine Beč je započeo sa proizvodnjom sopstvene marketinške linije i usklađivanjem turističke industrije sa medijima.

Reklamni film "2009: Godina Hajdna“ već je nagrađen sa tri nagrade Međunarodnog filmskog festivala (srebro u Los Anđelesu i Francuskoj, bronza u Rumuniji). Od novembra ove godine moći će se vidjeti i u svim avionima aviokompanije Austrian Airlines koji su opremljeni televizorima.

Najveći austrijski grad će 2009. godine obilježiti i 140 godina diplomatske saradnje između Japana i Austrije.