Haljine od 200.000 eura
0

Visoka moda ne primjećuje recesiju

FENA
Foto: AP
Foto: AP
Svijet je možda u ekonomskoj krizi a ponegdje i u recesiji ali sam vrh svijeta mode to očito ne primjećuje, piše u utorak Times.

Visoka moda, premijer liga svijeta odijevanja, u kojoj jedna haljina košta i više od dvjesto hiljada eura kao da prosto puca od zdravlja.

Dior koji je na reviji vrijednoj maltene dva miliona eura, predstavio kolekciju za proljeće - ljeto 2009. saopćio je da je zabilježio skok prodaje od 35 odsto.

Chanel, čija modna revija tek predstoji, prošle je godine uknjižio dvadeseto procentni rast prodaje.

U Chanelu kažu da za visokom modom potražnja ne jenjava, da izuzetno bogati krizu mnogo i ne osjećaju i da u krojačkim salonima iz kojih izlaze odjevni predmeti najviše klase ne dižu glavu od posla.

Times piše i da su najprestižnije modne kuće poznate po tome što čuvaju identitet svojih kupaca ali da se vremena ipak mijenjaju.

Sve do nedavno, tri petine žena koje su u Parizu gledale revije najskuplje svjetske odjeće bile su Amerikanke. Njihova mjesta na tim istim revijama sada zauzimaju vlasnice novog novca stečenog u privredama u usponu: Ruskinje, Kineskinje i žene sa Bliskog istoka, piše Times.