Klasični dizajn
728

Uske farmerke postaju prošlost: Levi's najavio povratak širih nogavica

V. K.
Kupci mnogo više cijene udobnost od dizajna (Foto:Screenshot)
Kupci mnogo više cijene udobnost od dizajna (Foto:Screenshot)
Kompanija Levi's najavila je kako će 2021. godinu obilježiti povratak širokog dizajna kada je riječ o farmerkama, a da uski modeli koji su obillježili prethodne godine polako odlaze u prošlost.

Kako su naveli iz kompanije, potrošači trenutno žele što udobniju odjeću, a Levi's je zbog toga spreman upustiti se u avanturu izrade različitih modela tzv. "vrećastih" modela farmerki. Direktor kompanije Chip Bergh najavio je kako Levi's trenutno prilagođava svoje pogone novim trendovima.

"Mislim da nekako predvodimo industriju kada je riječ o ovom trendu. Nove farmerke su mnogo 'šire' nego što su bile farmerke prošle sezone. Ovi modeli već se nalaze u našim prodavnicama i dostupni su i za muškarce i za žene", rekao je Chip Bergh.

Neki od novih modela farmerki kompanije Levi's
Neki od novih modela farmerki kompanije Levi's

Bergh je također izjavio kako je trend širokih i ležernijih krojeva trenutno zastupljen i u dizajnu drugih odjevnih predmeta.

Pored Levis'a, nove modne trendove prepoznale su i druge kompanije iz modne industrije. Američki brend JNCO iz Los Angelesa ponovno je u prodaju pustio svoje poznate modele farmerki sa širokim nogavicama koje su bile naročito popularne tokom devedesetih godina 20. stoljeća.

Kultne farmerke devedesetih
Kultne farmerke devedesetih

"Iako je pandemija koronavirusa negativno utjecala na rad mnogih brendova, prodaja ovih modela farmerki zabilježila je rast. Farmerke sa širokim nogavicama imaju kultni status i udobne su, a to je ono što ljudi trenutno traže", rekla je Camilla Revah, potpredsjednica kompanije.

Ipak, promjena stila i uvođenje novog-starog dizajna, bar kada je riječ o Levi'su, nije bila dovoljna da kompanija ostvari bolje rezultate prodaje u ovom periodu.

Pandemija koronavirusa i dalje se osjeti na rezultatima svih kompanija pa tako i u rezultatima modnog giganta čija je prodaja pala za 12 posto u posljednjem kvartalu 2020. godine, što je uzrokovalo i pad dionica ove kompanije.