Moda i ljepota
0

U zemlji sa 160 miliona siromašnih rađa se zahtjevna klasa bogataša

Klix.ba
(Foto: AFP)
Iako 160 miliona Nigerijaca živi u ekstremnom siromaštvu, u ovoj zemlji se, zahvaljujući industriji nafte, rađa klasa koja je među najbogatijima na afričkom kontinentu.

Kako bi donekle zadovoljili njihove potrebe za modnim detaljima, u glavnom gradu zemlje, Lagosu, otvaraju se prodavnice odjeće elitnih dizajnera u kojima se služi šampanjac.

Nigerijci su poznati po svom osjećaju za stil, a zemlja ima nekoliko modnih dizajnera koji su ostavili trag na međunarodnom planu. Čak je i Michelle Obama nosila košulju Nigerijke Maki Na prilikom nedavnog putovanja u Južnu Afriku. Braća Wadhwani, porijeklom su iz Indije, ali su odrasli u Lagosu. Prije nekoliko godina su uvidjeli da postoji potreba za luksuznim tržištem.

Otvorili su prodavnicu koja želi ponuditi kvalitetnu uslugu novopečenim bogatašima koji su do sada putovali u Evropu kako bi napunili svoj ormar. Neki Nigerijci su svake dvije sedmice odlazili u najbolje butike širom svijeta, no ukoliko im se ponudi nešto iz njihove zemlje, rado će to prihvatiti, riječi su Avinasha Wadhwanija, koji je radio za londonsku kuću Selfridges.

Prodavnica Temple Muse koju je prije pet godina otvorio zajedno sa svojim bratom nudi haljine vrijednosti i do nekoliko hiljada eura, a unutar nje se nalazi i kafić. Kupci su zadovoljni asortimanom i stalno se vraćaju po nove krpice. Odun Ogunbiyi je do sada kupovala širom svijeta, ali odjeća koju kupuje u Nigeriji je, kaže, najbolja i izaziva najviše divljenja.

"Kada odem u London ili Miami ljudi me pitaju odakle mi neki odjevni komad. Kada im kažem da je iz Nigerije ne mogu vjerovati", kaže Ogunbiyi za AFP.

Iako su nigerijski dizajneri sve poštovaniji u svijetu, bogati Nigerijci ipak žele odjevne komade renomiranih svjetskih dizajnera pa je radnju opremio brendovima kao što su Givenchy, Emilio Pucci...

Tope Edu također ima prodavnicu luksuzne odjeće u Lagosu. Ona se nada da će više bogatih Nigerijaca kupovati u svojoj zemlji. Trebalo joj je sedam godina da pokrene biznis jer nije bila sigurna da će imati klijentelu, a i komplikovani proces registracije nije olakšao stvar.

Vezani članci