Religijsko obilježje
17

Sikhi kritiziraju Guccijev turban koji košta 800 dolara, traže povlačenje iz prodaje

Klix.ba
Foto: Gucci
Foto: Gucci
Članovi zajednice sikha kritiziraju modni brend Gucci nakon što su u prodaju stavili turbane, koji su sprecifični za ovu religijsku skupinu.

Naime ovaj modni brend premijerno je prikazao turbane u februaru 2018. godine na jednoj reviji, no kritike su počele kada je turban pušten u prodaju po vrtoglavoj cijeni od 800 dolara.

Mnogi članovi ove zajednice istaknuli su kako turban nije trend, već smisleni odjevni predmet koji ima duboko značenje.

Pripadnici zajednice sikha izjavili su za HuffPost da je njihov glas dospio do kompanija Nordstrom i Gucci. Nordstrom koji je prodavao ove turbane nakon kritika ih je uklonio sa svoje prodajne stranice te obećao da će prestati prodavati proizvod online i u trgovinama. Grupa je saopćila i kako je trgovac ponudio iskreno izvinjenje.

"Turban je vjersko obilježje sikha. Mi smo se morali boriti za svoje pravo nošenja. Mi smo stalno suočeni s diskriminacijom i progonom zbog turbana i to na globalnom nivou. Ove prepreke su stvarne i utječu na život sikha u njihovom svakodnevnom životu", rekla je Kiran Kaur Gill, izvršna direktorica sikhskog američkog fonda za pravnu obranu i obrazovanje.

Dodala je kako je nekorektno reducirati vjerski propisani predmet u modni dodatak i utilitarni komad odjeće.

Zajednica sikha izjavila je da se nada da će, nakon što je Nordstrom prepoznao problem, to učiniti i Gucci.