"Baš takav dućan nikada nismo pronašli, ali na temelju tih ideja pokrenuli smo ShoeBeDo. Nove generacije su donijele nove vrijednosti, a nama je cilj razumjeti ih i na njih adekvatno odgovoriti. Tako je polazište koncepta ShoeBeDo dućana, ustvari, rezultat percipiranja potrebe ljudi koja je tek danas postala potpuno očita - potrebe da se izgleda drugačije, da se izgradi jedinstven stil u skladu sa vlastitim afinitetima i stavovima, da se osjeća ugodno, informirano i moderno.
Kroz ShoeBeDo dućane uvijek smo nastojali podržati kvalitetne ljude i projekte. Veliku strast gajimo prema stvarima sa čvrstim korijenima, ali i svježim pomakom i zato smo priličan dio energije usmjerili na promoviranje velikih, kultnih modnih marki kao što su Dr. Martens, Art, Vans, Pepe Jeans...
Ako već nije očito, ShoeBeDo nema namjeru nametati, lažirati ili manipulirati, kod nas se cijeni nosiva odjeća i obuća, dobra muzika, filmovi, kvalitetne knjige. Obožavamo adrenalin, putovanja, kreativnost i ljude sa stilom. Želimo da ShoeBeDo dućani tako i odišu", saopšteno je iz ShoeBeDo-a.